Ikävää että joudut maksamaan lapsestamme elatusapua 260€/kk
Mutta muista kuitenkin, että sinä olet se, joka lopulta halusi erota ja perustaa perheen toisen naisen kanssa. On ollut oma valintasi tehdä tähän maailmaan lapsia, joista myös sinun kuuluu huolehtia. Lopulta tuo 260€ on aika pieni summa siitä, mitä olen lapsesi eteen tehnyt. Tosin teen sen mielelläni, olenhan äiti.
Kaikkea hyvää sinulle. Toivottavasti pääset katkeruudestasi eroon.
Kommentit (28)
Ajatella että jotkut naiset vielä tekevät lisää lapsia tällaisten miesten kanssa jotka eivät huolehdi entisistäkään.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa eroista tänä päivänä on naisten itsensä masinoimia, syy toki aina pyritään kaikin keinoin kohdistamaan mieheen. Ajavina erovoimina on kaikki sairaalloinen naisten voimaantumispaska, sokea vertaistuki ja tuuliviirimäinen mieli. Erossa nainen keskittää kaikki voimansa oman kilven kiillottamiseen, miehen syyllistämiseen ja taloudellisen hyödyn maksimointiin.
Valitettavasti näiden syiden takia avioliitto ja lisääntyminen suomalaisen naisen kanssa alkavat olla keskimäärin umpisurkeita ja todella riskialttiita diilejä miehelle.
Muistutan tässä, että naimisiin meno ja lasten hankkiminen on kaksi eri asiaa.
Avioliitosta voi erota, eikä taloudellista vahinkoa tule, kun avioehto on tehty.
Lapsia ei kannata tehdä laisinkaan, koska niiden elättäminen maksaa ja tuo elatusvastuu jatkuu siihen saakka, kun lapset ovat 18 vee. Tämä ihan riippumatta siitä, minkämaalaisen naisen kanssa se perhe on perustettu.
Esim. Aasiassa ajatellaan niin, että on kokonaan isän vastuu elättää lapset. Naiset ovat kotirouvana ja siellä perheen elättäminen tulee miehelle todella kalliiksi. Suomessa naiset käyvät töissä ja nainenkin osallistuu perheen elättämiseen. Tämä on maailmalla aika harvinaista.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa eroista tänä päivänä on naisten itsensä masinoimia, syy toki aina pyritään kaikin keinoin kohdistamaan mieheen. Ajavina erovoimina on kaikki sairaalloinen naisten voimaantumispaska, sokea vertaistuki ja tuuliviirimäinen mieli. Erossa nainen keskittää kaikki voimansa oman kilven kiillottamiseen, miehen syyllistämiseen ja taloudellisen hyödyn maksimointiin.
Valitettavasti näiden syiden takia avioliitto ja lisääntyminen suomalaisen naisen kanssa alkavat olla keskimäärin umpisurkeita ja todella riskialttiita diilejä miehelle.
Kertoo eunukki sohvalta pleikkarin äärestä 👏
Nämä on mielestäni kummallisia. Meillä ongelma ei ainakaan ole vastaavan suuruinen lastenvalvojalla laskettu summa vaan se, ettei se riitä exälle. Koko ajan pitäisi olla antamassa lisää ja päätöksiä harrastuksista ja muista kuluista tekee sopimatta ensin maksuista. Sitten kiukuttaa, kun minulla ei ole varaa kaikkeen. Niihin olen aina osallistunut, mihin olen pystynyt, mutta en aio asua exän ehdotuksen mukaisesti pienessä asunnossa, olla itse harrastamatta tai viemättä lastani reissuille, koska exä haluaa rahani heidän käyttöönsä.
Ja samoin kuin aloittaja exäni syyttää minua katkeruudesta ja nykyistä puolisoani manipuloinnista, minkä lisäksi omalla toiminnallaan ex on hankaloittanut tapaamisia lapsen kanssa. Kannattaisi heräillä nyt itse pyytämään itselleen apua, jos tilanne vuosienkin jälkeen vaivaa. Ero ei ainakaan meillä tullut oikeasti yllätyksenä vaan asioita yritettiin ensin korjata monta kertaa. Syyn sain silti niskoilleni ihan kuin tämäkin aloittaja kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo eunukki sohvalta pleikkarin äärestä 👏
Joillakin naisilla ei ole minkäänlaista kykyä älykkääseen argumentointiin. Kaikki epämieluisat mielipiteet ja totuudet pyritään canceloimaan tällä niin klassisella asetelmalla - jos kritisoit naisia, sinun täytyy olla peräkammarin poika/runkkari/luuseri. Kun korvien välissä käy pelkkä tuuli, ei sieltä mitään muuta irtoa.
on se jännä joillakin,kun se tekeminen olis kivaa,mut sit kun niistä pitää vielä huolehtia ja maksaa :O monilla se on,että ite pitäis aina saada,mutta mitään en oo valmis tekemään asian eteen
Satusetä siellä