Tyttöystävän paneminen kun vanhemmat ovat kotona
miten voimme harrastaa ty kanssa seksiä kun hänen vanhempansa ovat kokoajan kotona. Olemme siis 15v
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette molemmat alle suojaiän (16 v). Molemmat passitetaan eri vankilaan, kerrotaan vanhemmille ja laitetaan koukun Wilmaan tieto asiasta.
Me oltiin molemmat 14 v. rakastuneita niin kuin tuon ikäiset kersat voi olla. Pantiin koko ajan eri paikoissa kylillä. Ei meille kukaan mitään saanut. Porukat raivosi kun saivat tietää. Koulussa pussailu mä tyttönä seinää vasten välitunneilla johti puhutteluun. Silti me jatkettiin. Ei me suojaikää rikottu.
Kyllä mekin suudeltiin suurin piirtein kaikki välitunnit seinää vasten. Nyt kun ajattelee, en varmaan muuta tytsynä tehnytkään välitunneilla kasilla ja ysillä kuin nojasin selkääni seinään poika housut pullottaen, suudellen ja kiihkoillen edessäni. Niin kuumaa! Ei meillä kukaan edes välittänyt. Mitä nyt
Toivottavasti poikaystäväsi sai laueta sen telttansa kanssasi jossain vaiheessa. Muistan itse miten kipeä olin kiveksistä kiihkeiden suutelusessioiden jälkeen silloin kun en päässyt valtavan kovaa seisokkiani laukaisemaan. On ihan totta se, että kotiväen ankarat asenteet ajavat monesti nuorison harrastamaan seksiä paikoissa joissa sitä ei ole niin turvallista tehdä. Ihan vaan vinkkinä vanhemmille, että kannattaisi olla vähän suopeampia, että voisi tytön omassa huoneessa rakastella.
Joo tottakai ja halusin että hän laukeaa, koska halusin nähdä sen. Silloin ihastelin sitä, miten paljon häneltä tuli joka laukeamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menette kuntanne kirjaston invavessaan.
Toinen vaihtoehto on koulun salin patjavarasto. Pääsee makaamaan ja tytölle pehmeämpää.
Kokemusta on. Nykyään taitaa vaan olla kamerat joka paikassa.
Minnu42 kirjoitti:
Olen joutunut kuuntelemaan 17-v tyttäreni seksi ääniä ,kun hän asui vielä kotona ja hänen huoneensa oli ohueen lastulevyseinän takana,missä oli minun olohuoneeni ja huusin vain,et olisitteko vähän hiljempaa,et saan nukuttua ja eipä se auttanut ja sekstailu jatku ja sitä jatku useasti eri öinä .
Ja emppä puuttunut heidän asioihin ja tänä päivänä jo 30 -vuoden ikäisinä asuvat omassa kodissa yhdessä lastensa kanssa .
Kannattaa muistaa ehkäisy ja hiljempaa ääntä ja eiköhän vanhemmatkin ole nuorudessaan seksiä harrastaneet ja me äidit suojellaan tyttäriämme ,ettei tule liian nuorina teini-äidiksi ja itse tulin raskasksi/äidiksi 23-vuotiaana ja olin jo opiskeluni ja ammattitutkinnon suorittanut .
Ette mitenkään. Hankkikaa oma koti.
m36 kirjoitti:
Sanotte vanhemmille että olette huolehtineet ehkäisystä ja haluatte kokeilla sitä rauhassa. so simple is that.
15v on jo rippikoulun käynyt , tsemppiä nuorille
Jos on rippikoulun lisäksi konfirmoitu eli vahvistanut halunsa seurata Jeesuksen opetuksia, niin silloin se merkitsee aikomusta aloittaa seksuaalinen intiimielämä papin aamenen jälkeen avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
m36 kirjoitti:
Sanotte vanhemmille että olette huolehtineet ehkäisystä ja haluatte kokeilla sitä rauhassa. so simple is that.
Jos on rippikoulun lisäksi konfirmoitu eli vahvistanut halunsa seurata Jeesuksen opetuksia, niin silloin se merkitsee aikomusta aloittaa seksuaalinen intiimielämä papin aamenen jälkeen avioliitossa.
Sinän se vitsin heitit, vai kuuntelisi nuoriso pappia ja siirtäisi seksin naimimisiin menemiseen. Turha kuvitella. Seksi harrastettu aina teinina silloin kun vain pystytty. Ei siinä ole keltään lupia kysytty ennenkään. Eikä siitä kenen kanssa tai kenen kanssa on seurusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m36 kirjoitti:
Sinän se vitsin heitit, vai kuuntelisi nuoriso pappia ja siirtäisi seksin naimimisiin menemiseen. Turha kuvitella. Seksi harrastettu aina teinina silloin kun vain pystytty. Ei siinä ole keltään lupia kysytty ennenkään. Eikä siitä kenen kanssa tai kenen kanssa on seurusteltu.
Monet lipilaaripapitkin pitävät sitä vitsinä ja heillä on seuraajansa niinkuin Jeesuksellakin. Elämän loputtua ei varmuudella tehdä tiliä lipilaaripapeille. Ja: on ymmärrettävää että se joka pimeydessä vaeltaa, ei näe mihin hän menee, sillä joka sokeaa taluttaa, he molemmat kuoppaan putoavat. Mutta "hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin". (Toivottavasti en ole antamassa pyhää koirille enkä heittämässä helmiä sikojen eteen.)
Ai joo siis vanhemmat kotona. Luin ensin että vaimo kotona.
Tää on aina niin hotti fantasia yrittää panna hiljaa vanhemmilta salaa, vaikka vanhemmat ihan varmasti tietää. Pieni kiusallisuus kiihottaa.
Itse en todellakaan ollut niin pitkällä psyko-sosiaalisessa kehityksessä, että mulla ois ollu alaikäsenä tyttöystävä tai edes seksiä, mutta aina saa haaveilla.