Varattu mies mustasukkainen? varatusta.
Tapailin työkaveriani hetken aikaa kunnes selvisi, että hänellä on naisystävä. Lopetin tapailun siihen. Meni kuukausi-kaksi ennen kuin olimme saman projektin parissa ja joudumme tiiviisti olemaan tekemisissä. Mies kyselee minulta paljon tämän hetkisestä elämäntilanteestani, sekä lisäksi tapailenko muita miehiä ja jos tapailen, olenko onnellinen.
Onko kyseessä mustasukkaisuutta vai mitä? Onko varatulla ihmisellä oikeutta olla mustasukkainen minusta, naisesta joka tapailee toista miestä.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Kysy häneltä.
No äläkä kysy! Tuskin saisit vastausta, järkevää ainakaan.
Tuskin on. Tuollainen mies kertoisi sen suoraan.
Suattaapi olla ja suattaapi olla olematta. Näin meillä pohjois-savvoos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy häneltä.
No äläkä kysy! Tuskin saisit vastausta, järkevää ainakaan.
:D
Kyllähän tuon kuurokin tajuaa, että hän on sinusta mustasukkainen..
Miksi olisi mustasukkainen? Itse kyselen tuollaisia asioita ihan muuten vain läheisemmältä ihmiseltä. Ja läheinen on, jos on suhteeksi asti kerennyt muodostumaan. En todellakaan ole mustasukkainen, kunhan haluan varmistaa, että toisella on hyvä olla elämässään.
Hän siis petti naistaan sinun kanssa? Varmasti on mustasukkainen.
Työpaikkaromanssit kyllä aina laittavat minut miettimään asioita.
Vierailija kirjoitti:
Miettimään mitä?
Hänen pitäisi varmaan kysyä puolisoehdokkailta ovatko he polyamorisia ennen kuin alkaa kehittelemään suhdetta heidän kanssaan, niin saisi olla oma itsensä...
On. Ei entiset panot kysele muuten vain oletko jo löytänyt uuden jne.
Vierailija kirjoitti:
On. Ei entiset panot kysele muuten vain oletko jo löytänyt uuden jne.
Ai eikö?
Mun varattu mies kyseli (ollaan erottu jo), että enkö halua löytää rakkautta ja miten olen sinkku eikä mulla oo miestä. Kyseli myös, että oonko menny tinderiin.
Mites tuon tulkitsette? Mies on yhä tahollaan naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettimään mitä?
Asioita!
Johan se tuossa jo sanottiin.
Olin suhteessa varattuun mieheen joka kiristeli hampaita jos olin menossa jonkun muun miehen kanssa johonkin tai joku hänen kavereistaan osoitti minuun mielenkiintoa. Piti välillä muistuttaa että kenenkäs naisen luokse hän olikaan menossa illalla ja paljonko onkaan varaa kommentoida.
Kysy häneltä.