Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ihan kamala aina pari päivää isäviikon jälkeen

Vierailija
12.01.2023 |

Uhmaa, puhuu rumasti, hölmöilee koulussa... kyseessä jo yläasteikäinen.
Tosi kurjaa, että meidän yhteisestä ajasta menee aina osa tämmöseen perseilyyn.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskalla näyttää isällään tunteita, vaan purkaa nesinuun. Onnittle itseäs. olet hänen luottovanhempi <3

Tämä on aivan käsittämätöntä paskaa, ja tätä sanotaan täällä tasan jokaisessa ketjussa, joka mitenkään sivuaa aihetta. Siis jos se lähes aikuinen ihminen tulee hyvin toimeen toisen aikuisen ihmisen kanssa, ja sen sijaan joutuu jatkuvasti riitoihin kolmannen aikuisen ihmisen kanssa, niin tämä tarkoittaa, että se kolmas ihminen on suunnilleen Johannes Kastaja?

Näinkö sinä sanoisit myös silloin, jos täällä äiti valittaisi, että isä riitelee jatkuvasti lapsen kanssa? Että sanoisit, että hiton kusipää kun oot niin turvaton vanhempi, että sun kanssa hän ei uskalla riidellä? Koska jokaisella on vaan ihan pakollinen tarve riidellä joka viikko monta päivää. Joka viikko monta päivää. Mieti nyt vähän.

Vierailija
22/31 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista valinnoistasi kärsit. Joskohan olisit itse jo oppinut jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen erolapsi myös ja jossain kohtaa kielsin isäni kokonaan. Itselle tämä tapahtui yläasteella myös.

Mut sitähän sanotaan et kyl ne kaiken kestää ja nielee ja tottuu. Niinpä.

AI, että väkisin vaan pitää olla yhdessä vaikka toinen ei enää kiinnosta pätkääkään ja riitaa kaikesta? Kunha ei vaan eroa. 

Ja lapsetko ei siitä jatkuvasta pskasta ilmapiiristä kärsi?

No siis kaikista suurimman palveluksen lapsellesi tekisit tappamalla itsesi.

Kukaan ei ole valinnut syntyä sinun lapseksesi. Sinä olet PAKOTTANUT lapsesi tähän maailmaan. Sinä olet hänelle kaiken velkaa kuolemaasi asti. Mikään ei sitä velkaa kata.

Vierailija
24/31 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isäviikolla käy samaa koulua, onko lapsen pakko vaihtaa joka viikko kotia? Ainakin jos kuvittelisin itseni siihen tilanteeseen, se olisi kamalaa. Miten olisi vaikka 3 viikkoa ja 3 viikkoa? Whatsupit ym. on keksitty. Siinä voisi sitten väliviikonloppuina tavata sitä toista vanhempaa vaikka keskiviikkoiltoina ja lauantaisin, se vanhempi voi lähteä lapsen kanssa vaikka pitsalle, leffaan, jäähallille, uimaan tms. ilman että lapsen tarttee pakata reppua.

Rauhoittaisiko se lasta? Lapset tarvitsee vakautta, se on fakta. Minun mielestäni kodin vaihto joka viikko ei ole vakautta.

Vierailija
25/31 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskalla näyttää isällään tunteita, vaan purkaa nesinuun. Onnittle itseäs. olet hänen luottovanhempi <3

Höpö höpö.

Vierailija
26/31 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Toivoisin tämän olevan höpöhöpöä. Valitettavasti ei ole.

Lapsen kanssa jutellessa, sanoi itse tämän syyksi.

Iskälle ei uskalla päästellä, pitää kokoajan käyttäytyä todella hyvin ja kuuliaisesti. Purkaa sitten kaiken minulle.

Enemmän kun mitään, toivoisin lapselle normaalia isäsuhdetta.

Vierailija
27/31 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa olisi, jos näkisi isäänsä vaikka joka toinen viikonloppu, viikolla, miten haluaisi. Mutta asuisi vakituisesti yhdessä paikassa.

Vierailija
28/31 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on paha olo eikä äitikään ymmärrä. 

Vierailija
29/31 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen erolapsi myös ja jossain kohtaa kielsin isäni kokonaan. Itselle tämä tapahtui yläasteella myös.

Mut sitähän sanotaan et kyl ne kaiken kestää ja nielee ja tottuu. Niinpä.

AI, että väkisin vaan pitää olla yhdessä vaikka toinen ei enää kiinnosta pätkääkään ja riitaa kaikesta? Kunha ei vaan eroa. 

Ja lapsetko ei siitä jatkuvasta pskasta ilmapiiristä kärsi?

Ja siihen sitten lapsen teit?

Ootko kaikessa noin mustaa ja valkoista? Meinaat , ettei suhteet voi muuttua ajan saatossa? Paree sit olla itkemättä, kun pska osuukin omaan tuulettimeen. SItte ollaan hys, hys. Eikös niin?

Vierailija
30/31 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Toivoisin tämän olevan höpöhöpöä. Valitettavasti ei ole.

Lapsen kanssa jutellessa, sanoi itse tämän syyksi.

Iskälle ei uskalla päästellä, pitää kokoajan käyttäytyä todella hyvin ja kuuliaisesti. Purkaa sitten kaiken minulle.

Enemmän kun mitään, toivoisin lapselle normaalia isäsuhdetta.

Just just. Kiva miesviha ketju taas tälle päivälle.. ja hienosti mammat lähtee mukaan.

Vierailija
31/31 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikan ja rutiinien täysi vaihtaminen viikoksi alkaa tossa iässä olla rankkaa. Onneksi mun vanhemmat ymmärsivät sen ja vaikka pikkulapsena olin isällä puolet viikosta niin kasvaessa se väheni siihen että teininä olin siellä yhden yön viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän