Minulle selvisi vasta nyt, että Kanarialla ei ole kunnon helteitä ikinä
Vaan siellä on kuumimpaankin aikaan vain jotain 25-26 astetta.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle voisi Alanyan lisäksi sopia myös Dubai kesäkaudella. Ei tule kylmä :)
Miksi oletat että ap:n mielestä on jotenkin huono asia ettei kanarialla ole mitään hirmu-helteitä? Ei ap sellaista sanonut, vaan kertoi yksinkertaisesti vaan, että tämä oli hänelle uusi asia.
Niin. Kanariansaarilla on maailman paras ilmasto. Aina sopivan lämmintä. Ja huomioden että lämpötila mitataan aina varjossa, tarkoittaa se helposti sitä, että kuuma tulee auringossa.
Suomijuntti taas vauhdissa.
Ap, muista se lippis, vyölaukku ja pieruverkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Kanaria onkin talvilomakohde, eihän sinne edes mene suoria lentoja kesällä. Kesällä matkataan sitten jonnekin lämpimämpään paikkaan.
Sinne ei ole kesäkausina suoria lentoja _Suomesta_ koska täältä pääsee lyhyeämmässä ajassa manner-Espanjaan, Kreikkaan, Portugaliin, Kroatiaan, Italiaan jne. Kyllä siellä lomameininki on ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kesällä suunnata Kreikan saarille, jos kaipaa kunnon hellettä. Viimeksi käydessä lämpötilat 31-35c välillä. Vai onko sekään ap:lle tarpeeksi lämmintä?
Miksi pitää piikitellä? On meitä kunnon helteistä pitäviä muitakin. Ihmiset on tässä erilaisia. Minä palelen todella herkästi, mutta kuumaa kestän ilmeisesti keskimääräistä paremmin. Tukalaa on vasta siinä 40 asteen paikkeilla.
Kreikan saarilla kuten missä tahansa saarilla tuulee. Ihan kivat lämpötilat, mutta kuten aiemmin jo sanottiin, niin kuumaa on aina jossain manterella ja sisämaassa. Mene, ap, Sevillaan tai Madridiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomijuntti taas vauhdissa.
Ap, muista se lippis, vyölaukku ja pieruverkkarit.
Oletko itse sitten ryshajuntti?
Luuletko, että se kertoo Kanariansaarista? No ei vaan siinä ollaan Italian Sisiliassa, jossa on kyllä huomattavasti kuumempaa kesäisin.