Teresialla, 34, on sekä aviomies että poikaystävä
Mielipiteitä tästä suhteesta?
Kommentit (343)
Vierailija kirjoitti:
ja tää on vasta alkusoitto
Niin. Kai joillekin kertyy miehiä enemmänkin vaikka 8 kpl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suhde voi olla polyamorinen jos miehet eivät halua sitä, vaan naisen itselleen yksin ja nainen haluaa kaksi? Miksi kumpikaan mies ei eroa? Eikö naisia ole pilvin pimein ulkona ja joku sopiva.
Naiset ei nykypäivänä enää halua pariutua
Kiitos paskojen pettäjämiesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suhde voi olla polyamorinen jos miehet eivät halua sitä, vaan naisen itselleen yksin ja nainen haluaa kaksi? Miksi kumpikaan mies ei eroa? Eikö naisia ole pilvin pimein ulkona ja joku sopiva.
Ja kiitos naisten jotka juoksevat näiden jännittävien pettäjämiesten sängyissä.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis, olen perehtynyt aika paljonkin polyamoriaan. Periaatteessa se kiinnostaa itseänikin. En halua useita seksisuhteita kuitenkaan, vaan haluaisin useita läheisiä ihmissuhteita. Mutta yksi juttu mikä mua ihmetyttää. Kokemukset on AINA ihmisiltä, joilla on tosi lyhyt historia polyamorian kanssa! Tässäkin oli 6kk-muutama vuosi. Se on oikeasti tosi lyhyt aika ihmisen elämässä tai missään ihmissuhteessa. Missä on kaikki 20, tai edes 10 tai 5 vuotta polyamorisesti eläneet ihmiset? Voisiko olla niin, että ei se lopulta olekaan se hyvä ja pitkällä aikavälillä toimiva ratkaisu?
Ja lisäksi se, että tuossa kuviossa vain 2/3 osapuolisista on tyytyväisiä ratkaisuun.
Tuntuu aika usein olevan niin että "ensin X ei pitänyt ajatuksesta, mutta nyt hän hyväksyy sen kun ymmärtää että mä olen sellainen special ettei mulle riitä yks".
Ja sitten istutaan aviomiehenä kädet puuskassa sohvalla kun naisen yköspano virnuilee ylimielisen oloisena vieressä.
Todellinen polyamoria on harvinaista.
Naisen tapauksessa yleensä on kyse siitä ettei nainen ole löytänyt miestä jossa on kaikkien maailman miesten ominaisuudet (myös toisensa kumoavat) samassa paketissa.
Tyypillisin kuvio: beta provider & alpha lover. Perhehommiin tarvitaan empaattinen ja luotettava mies, mutta nainen kaipaa tuimailmeistä alfaa joka paiskoo naista seksissä kuin mollamaijaa naisen vinkuessa kuin koiran purulelu.
Toinen kuvio: juro jämerämies ja kamupoika. Juro jämerämies hoitaa lukaalin ja fyffet naisen käyttöön, mutta yhteistä puhuttavaa ei juuri ole koska mies tekee miesten juttuja ja nainen naisten juttuja. Kamupojan kanssa puhutaan syvällisiä ja henkinen yhteys on tietyllä tapaa vahvempi kuin miehen kanssa, mutta seksiä kamupoika ei saa.
Ja miesten tapauksessa "polyamoria" on vain sitä että suosittu panomies haluaa panna monia naisia. Mies on tuskin oikeasti rakastunut yhteenkään näistä.
Vierailija kirjoitti:
Se sen naisen aviomieshän on tosi hot! Ei näyttänyt aidosti tyytyväiseltä tilanteeseen. Hän saisi varmasti jotain parempaa, mutta huono itsetuntoko on esteenä.
Hänhän olo jo löytänyt naisen johon oli rakastunut (ei Terassi). Tajusiko joku miksi se oli ollut johtamassa sitten eroon: suuttuiko Tellu?
Vierailija kirjoitti:
Teresia on nykyään omalla sukunimellä facebookissa, jokohan ero tuli tässä välissä vai muuttiko sukunimen ettei kukaan yhdistä tähän ohjelmaan.
Aviomies ei vaikuttanut tyytyväiseltä.
-Alussa aviomies lupasi ruuvata pään irti, Ilkka sanoo
-VÄHINTÄÄN ruuvata pään irti, aviomies tokaisee vihaisesti.
Tämän kukkuraksi ohjelmassa aviomiehestä oli bongattu monta hetkeä, jolloin on selvästi epämukavuusalueella ja vihainen, sekä petetty. Esimerkiksi kun Ilkka ja Teresia puhuivat ajasta, jolloin yhteydenpito oli alkanut ja totta kai tämä tapahtui aviomiehen selän takana.
Oli eräänlaista nöyryyttämistä. En tajua miksi aviomies ei vain jätä naista, tuo vaikuttaa omiin silmiin ihan sairaalta kuviolta aviomiestä kohtaan.
Ja miten tuolla naisella on kaksi miestä? :D
Eli oliko Terassin suhde polyamorinen vai mitä siellä poikien kaljoilla juteltiin?
Poikamies Ilkka kertoi, että hän tulee nyt taloon isännäksi ja aviomies voi jäädä siksi aikaa kun saa toisen kodin hankittua muualta? Ei tuo minusta näyttänyt ollenkaan kolmen suhteelta, vaan erolta.
Vierailija kirjoitti:
Eli oliko Terassin suhde polyamorinen vai mitä siellä poikien kaljoilla juteltiin?
Poikamies Ilkka kertoi, että hän tulee nyt taloon isännäksi ja aviomies voi jäädä siksi aikaa kun saa toisen kodin hankittua muualta? Ei tuo minusta näyttänyt ollenkaan kolmen suhteelta, vaan erolta.
Komea Ilkka on. Mutta mitä ihmettä tapahtuu? Eli aviomiehelle uusi koti..? Ei lähtenytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea Ilkka on. Mutta mitä ihmettä tapahtuu? Eli aviomiehelle uusi koti..? Ei lähtenytkään.
Eikö se aviomies ole jo lähtenyt?
Uskon että jos jäi, teki sen lapsen takia. Ei todellakaan vaikuttanut onnelliselta. Ihan sairas suhdemalli minun mielestäni lapselle.
Miksi minulla pitäisi olla mitään mielipidettä kenenkään toisen valinnoista? Kun vielä tässäkin toimitaaan yhteisymmärryksessä? Aikuiset ihmiset, tietää mitä tekee.
En koe tarvetta sörkkiä kenenkään elämää, oli se sitten miten erilaista kuin omani. En hyväksy ketään sörkkimään omaanikaan, vaikka en eläkään kuten valtaenemmistö.
Kaikkea ei tarvitse ymmärtää, mutta muitten valinnat ovat heidän valintojaan. Muitten elämä on heidän elämäänsä.
Miksi Terassilla niin paha kampaus? Yrittääkö näyttää itsekin mieheltä? Jos yrittää, sitten en sano muuta kuin että 100% lopputulos..
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulla pitäisi olla mitään mielipidettä kenenkään toisen valinnoista? Kun vielä tässäkin toimitaaan yhteisymmärryksessä? Aikuiset ihmiset, tietää mitä tekee.
En koe tarvetta sörkkiä kenenkään elämää, oli se sitten miten erilaista kuin omani. En hyväksy ketään sörkkimään omaanikaan, vaikka en eläkään kuten valtaenemmistö.
Kaikkea ei tarvitse ymmärtää, mutta muitten valinnat ovat heidän valintojaan. Muitten elämä on heidän elämäänsä.
Oletko Teresia?
Tarkoitan vain, että toki ihmiset sörkkivät, jos televisioon menet. Minusta aviomies vaikutti hyvin onnettomalta. En itse haluaisi olla ohjelmassa, jossa mieheni puhuisi pettämisestäni läsnäollessani, totta kai oletan sen sattuvan, ja se satuttaa minua katsojana, koska empatia. Onko sullakin se?
Eli en puhuisi sörkkimisestä, vaan halusin ilmaista tukeni miehelle, jonka rooli vaikuttaa hyvin kohtuuttomalta.
Ilmeisesti näinkin kauheita voi tehdä, jos tekee iloisesti. Ilmeisesti petetyn voi viedä jopa telkkariin koko Suomen pällisteltäväksi. Otetaan uusi mies, johon ollaankin oltu jo rakastuneita 10 vuotta vaikka ollaan avioliitossa jne
Itse kokisin tuon hirmu nöyryyttävänä, enkä haluaisi miehelleni tuollaista kokemusta järjestää. Mies ei todellakaan vaikuttanut iloiselta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se aviomies ole jo lähtenyt?
Uskon että jos jäi, teki sen lapsen takia. Ei todellakaan vaikuttanut onnelliselta. Ihan sairas suhdemalli minun mielestäni lapselle.
Onko tämä kaksi aviomiestä maximi, vai ottavatko jotkut naiset lisää miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta sielusi on täynnä miesvihaa
On vaivannut tässä ketjussa että aviomiestä kehutaan maasta taivaisiin, muttei miesystävää. Asia on korjattava heti. Miesystävä on lihaksikas eli on kunnon käsivarret ja reidet, hyvin toisiinsa sopivat hiukset ja parta, samaa väriä. Ääni menee siis poikaystävälle.