Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teresialla, 34, on sekä aviomies että poikaystävä

Vierailija
12.01.2023 |

Mielipiteitä tästä suhteesta?

https://www.is.fi/viihde/art-2000009306994.html

Kommentit (343)

Vierailija
261/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, olen kyllä kade

Vierailija
262/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi,saisi rakkautta ja läheisyyttä kahdelta :) ja jos se sopii kaikille,niin mikäs siinä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänä tykänny tommosista partajesuista...puistattava tyyli! Ja vielä kaks, huh,

Vierailija
264/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Veitolan dokkarista? Nainen selitti että pitää niin paljon seksistä että "piti kylillä liehua" vai miten kuvasi. Eli yksi mies ei riittänyt antamaan kiksejä. Miten pian kahden miehen kanssa sama tilanne. Veri vetää kylille?

En siis tuomitse. Oma ratkaisu kakun syömisen ja säästämisen "ongelmaan" on swingailla yhdessä puolison kanssa, mutta tunnesuhteita vältetään. Seuraa haetaan tietenkin samoin kokevista vain.

Eli teilläkin on polyamorinen suhde toiselta nimeltään avoin suhde. Teillä vain molemmat ovat polyamorisia. 

Ei me haeta mitään amoriaa eikä edes varsinaisesti ystäviä, vaan satunnaisseksiä. Avoimessa suhteessa oman ymmärryksen mukaan liikutaan puolison luvalla yksikseen. Meistä tuntuu, että riskejä minimoidaan (esim. että toinen ihastuu/rakastuu ulkopuoliseen) kun liikutaan vain yhdessä ja hupipohjalta.

Omassa ajattelussa polyamoria on useampia kuin yksi merkityksellinen ihmissuhde, seksillä tai ilman. Avoimen suhteen miellän kahden toisiinsa sitoutuneen yhteiseksi päätökseksi, että voidaan halutessa hakea seksiseuraa ulkopuolelta. Jos se tehdään yhdessä, niin nimitän pariskuntaa swingereiksi.

Miten voidaan estää ketään rakastumasta siihen satunnaiskumppaniin?

Pitämällä ne satunnaiskumppaneina tietoisesti. Jos avoimessa suhteessa jompikumpi käy keskenään tapaamassa ja harrastamassa seksiä kolmannen osapuolen kanssa, niin onhan siinä varmaan isompi riski kehittää tunnesuhde kuin jos parina käymme jossain swinger-tapahtumassa ja harrastamme seksiä puolianonyymisti toisen parin, miehen tai naisen kanssa. Näitä tulee ehkä max muutama vuodessa.

Ehkä niin tai sitten ei. Ei pelkillä säännöillä pysty vaikuttamaan ihmisten tunteisiin.

Muutenhan tekin voisitte vaan sopia että olette tyytyväisiä parisuhde-elämäänne ilman ulkopuolisia, eikö totta?

Sepä se, mutta jos on mahdollisuus ja kumpikin haluaa sekä syödä että säästää kakun, niin miksi emme tekisi, koska me voidaan. Meistä on jännää sekstata vieraiden kanssa silloin tällöin ja satunnaisesti muistella ja fantasioida ääneen aiheesta. Fantasiat toimii ihan eri levelillä, kun tietää kokemuksesta, että välillä voi vähän toteuttaakin. Suurin osa meidän seksistä on ihan kahden välistä toisiimme keskittyvää. Tai no, mistä tiedän milloin vaimo vähän muistelee jotain ihanaa naista, joka ollaan tavattu. Homma toimii vähän kuin ulkomaanmatkat, mistä ei missään nimessä haluta luopua, mutta ei silti tulisi mieleen muuttaa pois Suomesta. Ei matkoilijoillekaan sanona, että olkaa vaan tyytyväisiä Suomessa ja unohtakaa turha haihattelu ulkomailla.

Vierailija
265/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐑🗾

Vierailija
266/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se näky,kun ois ollu pitkään sinkkuna ja sitten onkin kaks miestä kerralla ;)  en panis vastaankaan

Vierailija
267/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten panovuorot jaetaan. Entä kun molemmilla miehillä panettaa aivan hirveästi yhtä aikaa. Ryhmis päälle. No, seksi ei ehkä isoin ongelma tuossa kuitenkaan.

Vierailija
268/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen takia mulla ei siis ole yhtään, kun Teresialla on kaksi.

Ei vaisinkaan, mä olen ihan vapaaehtoisesti sinkku ja tervehdin ihan ilolla tätä yhteiskunnallista muutosta, jossa aikuiset, täysivaltaiset ihmiset voivat muodostaa keskenään juuri sellaisia suhteita mitkä heille parhaiten sopivat.

Vierailija
269/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tere-Sialla, aika kiva nimi, tarkoittaa tuo Viroksi jotain Moi Sika, sopisi paremmin miehelle?

Vierailija
270/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi kestää PMS-oireet ja hoivaa menkkojen aikaan?

Vierailija
271/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulut voi jakaa kolmen kesken,kauppaan kun lähdetään,on enemmän käsiä kantaa tavaroita,kotona toinen remontoi,toinen auttaa kotitöissä ja jos toinen alkaa kyllästyttää,on toisen yön toisen kanssa...sitten jos haluaa lähteä syömään toisen miehen kanssa tai elokuviin,niin on lastenhoitaja valmiina..kätevää :)

Vierailija
272/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulut voi jakaa kolmen kesken,kauppaan kun lähdetään,on enemmän käsiä kantaa tavaroita,kotona toinen remontoi,toinen auttaa kotitöissä ja jos toinen alkaa kyllästyttää,on toisen yön toisen kanssa...sitten jos haluaa lähteä syömään toisen miehen kanssa tai elokuviin,niin on lastenhoitaja valmiina..kätevää :)

lisäys: oon tyhmä,kun en osaa pelata itse näin :)

Vierailija
273/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oishan se näky,kun ois ollu pitkään sinkkuna ja sitten onkin kaks miestä kerralla ;)  en panis vastaankaan

uskoisin,että siitä puhuttas tällä kylällä ;)

Vierailija
274/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin aina näissä polyamoristissa suhteissa, että miksei ne vaan ota yhtä miestä/naista, joka riittää? Eikö omat rahkeet riitä sellaiseen, vai onko tarpeet niin suuret, että tarvitaan useampi kumppani?

Ja jos ihmisen emotionaaliset/seksuaaliset/whatever tarpeet ovat niin mittavat, että yksi kumppani ei riitä, kannattaisiko ehkä hieman harjoittaa itsetutkiskelua ja miettiä, yrittääkö saada toiselta ihmiseltä jotain sellaista, mitä ihmisen pitäisi kyetä antamaan itse itselleen?

Vaikea ymmärtää, kun itsellä tuntuu että tavallinen parisuhdekin on välillä aika läkähdyttävää, kun täytyy koko ajan ottaa huomioon se toinenkin ihminen. Ja minulla on sentään hyvä mies, jolla on poikkeuksellisen helppo ja joustava luonne. Miten kukaan voi jaksaa kahta? Ymmärrän että sängyssä sellaisesta voi olla hupiakin, mutta en mitenkään jaksa uskoa että sitä hupia olisi niin paljon että korvaisi menetetyn oman ajan.

Ainakaan narsistille ei riitä yksi kumppani. Narskut ovat niitä, jotka pettävät puolisoitaan heidän selkänsä takana, pyörittävät usein useitakin hoitoja, edes yksi salarakas ei heille riitä. Kaikki narsistit pettävät, mutta kaikki petturit eivät ole narsisteja. Narsisti ei myöskään voi parantua terapialla, joten aika toivotonta taistelua olisi olla narsistin puoliso ja toivoa, että pettäminen loppuisi. Se ei lopu eikä narsisti muutu. Asia on vain hyväksyttävä. Siis mikäli puoliso sattuu pettämisistä tietämään.

Pettämisestä kiinni jäänyt pitää siksi jättää saman tien. Olen tätä mieltä vaikka kohta varmaan joku sarjapettäjä tulee tänne syyttelemään tällaista kantaa ehdottomaksi ja vanhanaikaiseksi joka ei ymmärtä modernia parisuhteilua.

Mä en pettänyt kolmessa parisuhteessa, mua petettiin yhdessä niistä.

Neljännessä petin itse koska entisessä suhteessaan itse pettänyt mies syyllisti, vahti, stalkkasi ja syytteli jatkuvasti että petän häntä vaikka olin uskollinen.

Lopulta meni hermo ja oikeen etsin salasuhteen itelle kun sain päivittäin kuulla et varmasti panen muita enkä pannut.

Vierailija
275/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että tossa kuvassa toisella miehellä paita missä lukee englanniksi "tää oli kamala idea" :D

Vierailija
276/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäs pantavalta.

Ap

Kuka noista?

Vierailija
277/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, että tossa kuvassa toisella miehellä paita missä lukee englanniksi "tää oli kamala idea" :D

Tulee mieleen se vitsi/kauhukertomus, että vankileiriltä tuli kirjeitä, miten on lämmintä, ruokaa ja kohdellaan hyvin. Postimerkin taakse oli raapustettu pienellä käsialalla, että auttakaa, kuolemme nälkään ja janoon.

Vierailija
278/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua. Tuolla eukolla on kaks ja itsellä ei ole ollut yhtään 5 vuoteen :(

Mietin ihan samaa.

T. Hoikka ja naisellinen nainen

Luultavasti selitys on aika yksinkertainen.

Millä korkeudella on rima? Kannattaa muistaa, että sen joutuu asettamaan eri korkeudelle etsiessä miesystävää vs panosuhdetta. Palstanaisia, ei ollenkaan sattumalta, tuntuu lähinnä kiinnostavan rakastaja Ilkka. Ei betamies Ville.

Missä on asuinpaikka? Oulaisissa taitaa olle melkoinen miesenemmistö. Jos asut naisten tapaan isossa kaupungissa, siellä on naisenemmistö.

Vierailija
279/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kovin freshin näköstä porukkaa, alkaa nokkaa kirvelemään kun katsoo jaksoa ja tuota kolmikkoa ja tulee ne ihme jörnimiset mieleen pakostakin... siis onko tämä nainen niin sen arvoinen ja erityinen että siitä pitää väkisin pitää kiinni jos alussa ei ole ollut toinen mies niin ok? Vaikuttaa kyllä niin määräilevältä emännältä ja ei mitenkään erityisen näköinenkään...aivan ihme vässyköitä nämä miehet. On varmasti tavoite näillä, tai etenkin Teresialla saada itsensä näkyviin. :D Ja ukosta kyllä huomaa että tämmöinen suhdekuvio on väkisin nyt hyväksytty, istuu kiltisit sohvalla käet puuskassa.

Vierailija
280/343 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tuossa häiritsee, että lapsen kysellessä milloin isä laittaa siemen äidin vatsaan, tämä voimaanutus vastannut "entä jos tekisin pikkusiskon- tai veljen Ilkan kanssa".

Ei tule lapsi saamaan tasapainoista ympäristöä ja käsitystä terveestä parisuhteesta.