Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkeekö apteekissa farmaseutti että mulla 112 koodi kelakortissa?

Vierailija
12.01.2023 |

Tietävät samantien että mulla ollut psykoosi jos näkevät :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkevät kyllä, mutta mitä sitten? He tekevät kyllä työnsä asiallisesti, oli asiakkaat kuka keitäkin. Jos itse koet, että apteekin tai vaikka terveyskeskuksen tai sairaalan työntekijä kohtelee sinua tökerösti tms, niin näinhän ei saisi olla. Valitusta perään vain tuollaisita. Olen itsekin siis sote-alalla ja minusta suurin osa meistä kohtaa asiakkaat tasavertaisesti ja sillä ei ole kohtelun puolesta väliä, että mikä tausta asuakkaalla on. Mutta ikävä kyllä, ihmisiä on menonenlaisia ja tälläkin alalla voi löytyä yksilöitä, jotka eivät sovellu tähän työhön. Asiakkaiden ei tarvitse koskaan hyväksyä huonoa kohtelua. Se ei ole milloinkaan oikein.

Kyllähän näillä apteekin työntekijöillä on vaitiolovelvollisuus asiakkaiden lääkkeiden ja sairauksien suhteen siinä kuin muillakin terveydenhuollon työntekijöillä.

Mulla kailotti apteekin työntekijä kovaan ääneen "tässä olis nämä masennuslääkkeet!" kerran asioidessani, apteekki täynnä porukkaa :(

Tottakai annoit palautetta asiasta?

Olin niin järkyttynyt silloin että ostin lääkkeeni ja poistuin paikalta. Ko. apteekki on sittemmin lopettanut.

Vierailija
22/22 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minä käyn ostamassa apteekista 3 kuukauden lääkkeet hintaan 4,50 euroa. Muuten maksaisivat 1600 euroa. Ja näytän kelakorttia missä on koodi 112 ja ilman koodiakin farmaseutti tietäisi mihin lääke on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla