Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei halunnut avioehtoa

Vierailija
12.01.2023 |

Vaikka on itse se tienaavampi osapuoli. Itsellä ei ole juurikaan omaisuutta. Olen ihmetellyt asiaa, mutta hän sanoi että se antaa hänelle motivaatiota olla eroamatta ja yrittää kovemmin jos on vaikekta hetkiä, kun tietää että siinä menettää myös puolet omaisuudesta. Ihmettelin tätä luottoa minua kohtaan, mutta hiljalleen olen huomannut että se on suuri lohtu myös minulle jos mieleeni välillä hiipuu ajatus että entä jos mieheni lakkaa rakastamasta minua ja lähtee vain menemään. Tiedän ettei hän tee sitä kevyein perustein ja voin olla liitossa rauhallisemmin mielin ilman turhaa pelkoa tai mustasukkaisuutta. Rakastamme toisiamme paljon ja pyrimme myös kohtelemaan toisiamme kunnioittavasti ja tunteet huomioiden päivittäin.
Mitä mieltä olette mieheni toimintamallista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeisen rivin kysymykseen, olen sitä mieltä että hän katuu vielä raskaasti valintaansa.

Vierailija
2/9 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että perintöä miehesi saattaa olla saamassa ja perinnön antaja voi sulkea aviopuolison (sinut) ulos perinnöstä. Ehkä miehesi isoin omaisuus onkin tulevissa perinnöissä. Muuten toki arvostettava asenne parisuhteen kannalta miehelläsi, luottamus on kaikki kaikessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevää toimintaa silloin, kun molemmat nuoria ja aloitellaan yhteistä elämää ja perheenperustamista, eikä kummallakaan ole kertynyt omaisuutta. 

Vierailija
4/9 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe.

Vierailija
5/9 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan itse haluaisi, että taloudelliset asiat olisi miehelleni motivaattori yrittää enemmän ja pitää liitto kasassa. Kyllä motivaation pitää löytyä muualta.

Vierailija
6/9 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siinä motivaattori ihmiselle, jolle raha on tärkeää. Mun mies taas todennäköisesti lähtisi, jos olisi lähteäkseen, rahaa ajattelematta, koska raha on sille toissijainen juttu.

Vierailija
7/9 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että perintöä miehesi saattaa olla saamassa ja perinnön antaja voi sulkea aviopuolison (sinut) ulos perinnöstä. Ehkä miehesi isoin omaisuus onkin tulevissa perinnöissä. Muuten toki arvostettava asenne parisuhteen kannalta miehelläsi, luottamus on kaikki kaikessa.

luottamus ja tyhmyys ovat eri asioita.

Vierailija
8/9 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ottaa 75%~ eroista, joten miehen olisi kannattanut olla enemmän sinusta huolissaan kuin omista erohaluista.

Vierailija
9/9 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vielä katumaan tyhmyyttään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi