Petri on soolopolyamorinen suhdeanarkisti, jolla on useita naisia varten kalenterissa värikoodit. Hän on myös isä
Äiti otti minun lapseni aseeksi. Hän sanoi, että "mitähän sinun lapsesi joutuu näkemään ja kuulemaan näissä sinun jatkuvasti vaihtuvissa suhteissasi", Petri pahoittelee Marialle.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ba6ecc91-2f97-4322-b883-ed928a0…
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Kaikilla on kalenterissa omat värit. Se on helpompaa. Olen eritellyt, milloin näen pelkästään Sannan kanssa ja milloin ovat Tiinan tapaamiset. Olen erotellut nämä.
Että mua ottais päähän olla oranssi tai vaaleansininen.
Muut värit siis olisivat ihan fine. Okei niitähän riittää.
Onko näitä sairaita pakko noteerata mitenkään. En ollut tästä tapauksesta kuullut, mutta kun täältä saa tietää, kuka itse mt-ongelmainen näitä ohjelmiinsa rahaa, enpä ole hämmästynyt.
Antaa niiden vaan olla, kunhan eivät häiritse normaaleita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri ei ole todellakaan mitään aviomiesmatskua, ei jatkoon. En tiedä pitäisikö sääliä noita naisia, jotenkin sekaisin ovat
Tuskin se itsekään haluaa naimisiin joten miksi pitäis olla aviomiesmatskua.
No sillä vaan että jos sen mieli joskus muuttuu ja haluaakin naimisiin niin kelpaako enää kenellekään kunnolliselle naiselle kun on jakanut mulk kuaan ympäriinsä? Maine mennyt jne
Yäk . Olen sitä mieltä että jos sopiva kumppani kohdalle osuu siinä ei ympärille tarvitse katsella . Jos ei tyydy yhteen niin puoliso ei ole sinulle sopivin mahdollinen .
Kertoo hyvin siitä, millaisessa lopun ajassa elämme...Raamatussa tämä vallitseva rappiotila ja siveettömyys on ennustettu jo aikoja sitten. Lapset eivät enää kunnioita vanhempiaan, kaikenlainen irstaus kukoistaa ja ihmisten sydän kylmenee (narsistinen minäminä-kulttuuri)
Olen itse jo keski-ikäistyvä ja naimisissa olen ollut parikymmentä vuotta saman miehen kanssa.
Tälläiset mielestäni outoja ja rasittavia kuvioita pyörittävät miehenkuvatukset eivät minua hetkauta suuntaan tai toiseen.
Ja nyt tulee se iso mutta, siis meillä on teini-ikäiset tyttäret, ja mietin millaisia ihmisiä heidän elämiinsä tulee kuulumaan tulevaisuudessa.
Onko seurustelusta, parisuhteista, ihmisten välisistä suhteista todella tulossa tämän kaltaista hirvittävää säätämistä?
Miten käy tasa-arvon ja ihmisten välisen tasaveroisuuden?
Toivon todella, että olemme onnistuneet opettamaan tarpeeksi itsekunnioitusta ja toisten ihmisten kunnioitusta tyttärillemme.
Toivon, että olemme osanneet antaa eväät hyvään itsetuntoon ja itsetuntemukseen, että osaavat pitää rajansa, puolensa ja ymmärtävät, että 'ei' on hyvin pätevä sana ja sitä pitää tarvittaessa käyttää.
Omasta puolesta ei minuakaan hetkauta mutta kun on kaksi nuorta aikuista lasta niin pelottaa heidän tulevaisuutensa. He kun ovat normaaleja perinteisiä ihmisiä eikä kiinnosta kaikenlaiset pervosuhteet ja muut sukupuoliset.
Mikä helvetti siinä on että näistä tunnevammaisista sekoilijoista pitää jatkuvasti toitottaa lehdistössä ja kuvata dokkareita. Oikein kannustetaan nuoria myymään itseään ja paneskelemaan ympäriinsä, ihan sairasta.
Huvitti, kun kriisi oli tullut Petrin mentyä tantrakurssille toisen kumppaninsa kanssa. Itse tehtyjä kriisejä.
Onko Petrillä naisten menkkakalenterit synkattuna niin, että aina on joku jolla ei ole menkat? 3-4 naista riittäisi.
Samalta seudulta kotoisin ja tuo mies ei vois ikinä vähempääkään kiinnostaa, ei tarvinnut hirveästi kuunnella sen itsekeskeisyyttä.. ihan selkeä mielenterveystapaus ja tunne elämässä säröjä, tuo diagnoosin väläyttäminen kruunasi kaiken. Odotan että tämä mainostaminen loppuu ja Veitolan dokkari on oksettava.
N24
Petri panee ja mammoja kiukuttaa. :D
Hukassa olevia ihmisiä. Paetaan mielenterveysongelmia ja sisäistä tyhjyyttä (tai kaaosta) ihmissuhteisiin, joissa tärkeintä on vain se alkuhuuman ihastuksen kaltainen tunne. Sitten kun se lakkaa, alkaa kaivata jotain muuta. Jotain uutta, jolta kuulla ne kaikki ensihuumassa sanotut kauniit sanat ja kehut. Joilla itseä paikkailla.
Aika jänniä nämä uudet suhde kuviot. Varmaan myös joku excel pohjainen taulukko, johon kerätään ominaisuuksia ja tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää minkäänlaisista hierarkioista tai että jotakuta sanottaisi minun kumppanikseni.
Käyköhän tää tyyppi töissä? Kun sielläkin useimmiten on noita hierarkioita. Armeijaa tuskin on käynyt. Myös yhteiskunnassa on tiettyjä hierarkioita. No, täähän on joku reppana, joka on vaan päättänyt nimetä itsensä noin. Mutta käsittämättömintä tässä on se, että tuollaisesta suhdesotkupas*kasta tehdään ohjelmia, joita joku vielä katsoo. Mutta täyttää kai tuo sitten ihmisten tirkistelynhalun, että saa tuntea kuinka itse on parempi.
Meilläpäin tuollaisia miehiä sanotaan häntäheikeiksi.
Luulin, että tän ketjun otsikko on jotain parodiaa.
Olis pitänyt muistaa, ettei parodia nykyisessä todellisuudessa ole enää edes mahdollista.
Okei. Ja?
Mä en ymmärrä miksei samalla innolla voida tykittää ohjelmaa ja mainostusta päivästä toiseen vaikka koulukiusaamisesta tai nälässä elävistä lapsista? Kenen ulkopuolisen tarvii tietää että sulla on kymmenen muunsukupuolista, öö, partneria ja sä kutsut mulkkuas Hanneleksi, tai muuta erikoista mitä näissä monesti on?
En tiedä tuleeko tätä ihan telkkarista, mutta eikö tällaisen roskan voi tunkea jonnekin Netflixiin yms kaikenmaailman Kardashianien kanssa?