Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää kun mies pitää lastaan suuresti ikätasoistaan edellä olevana

Vierailija
11.01.2023 |

Tämä näkyy monessa asiassa. Nyt viimeisin : osti lapselle 6+ legosetin. Lapsi on 3 v juuri täyttänyt ja itkuhan siitä tuli kun ei osaa. Sitte. Mies rakentaa itse sen setin ja lapsi tekee muuta.
Aina kehuu kuinka on niin ikätasoaan ylempänä, "mieti se osasi laskea neljään"
Mm.. en tiedä kuinka moni 3 vuotias osaa laskea neljään mutta mies liioittelee lapsensa osaamista ja tuntuu että luo paineita vaan lapselle, nyt toi legosetti "on se sen verran taitava" no ei ollut , eikä kuulukaan olla ja nyt mies itse rakensi sen ja on vähän pettynyt lapseen.

Toinen tilanne missä lapsi oli ollut kaverin luona ja kaverin äiti ottanut lapsista kuvan ja lähettänyt miehelle . Mies näytti kännykästä kuvaa minulle ja sanoi "on se mun **** kyllä aika Sulonen poika **** verrattuna".

Mietin vaan että mitä v*****a? En tiedä mutta ärsyttää miehen käytös.
Voitte huudella provoa mutta ei ole Provo vaan täyttä totta ja olen ihan hiton kyllästynyt tähän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkuja satelee mutta ei syytä? Ootte varmana kaikki muut äitipuolet niin täydellisiä. Oikeesti vaan ärsyttää niin hitosti toi käytös

Vierailija
2/8 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismainen mies. Tuollainen on naisten touhuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh :D Tuo taitaa olla aika yleistä. Meillä on toisinpäin. Mies vielä pukisi vaatteet ja syöttäisi ala-astelaisia, ellen olisi ystävällisesti kehottanut, että annetaas lasten itse oppia nämä taidot.

Vierailija
4/8 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin alapeukun kommenttina viestin vihamieliseen sävyyn ja siihen, että jopa siihen, että mies kokee oman lapsensa erityisen suloiseksi, on aloittajalle ongelma. Eiköhän se useimmilla ole niin, että oma lapsi näyttää suloisimmalta ja ihanimmalta. 

Tuo legosettijuttukin on sellainen, että en nyt tiedä miksi siitä ärsyyntyä pitäisi. Sinua taitaa kyllästyttää tämä mies jotenkin muutenkin, kun noin iso ärsytys nousee tällaisista?

Vierailija
5/8 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan vanhemmat pitää omaa lastaan ihmeellisenä ja se on ihan oikein.

Vierailija
6/8 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika yleistäkin miesten keskuudessa. Ainakin omassa kuplassani on useampikin tapaus, jotka tuputtaa lapselleen paljon isompien muksujen juttuja, tajuamatta, ettei lapsella ole siihen vielä valmiuksia. 

Vierailija
7/8 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin alapeukun kommenttina viestin vihamieliseen sävyyn ja siihen, että jopa siihen, että mies kokee oman lapsensa erityisen suloiseksi, on aloittajalle ongelma. Eiköhän se useimmilla ole niin, että oma lapsi näyttää suloisimmalta ja ihanimmalta. 

Tuo legosettijuttukin on sellainen, että en nyt tiedä miksi siitä ärsyyntyä pitäisi. Sinua taitaa kyllästyttää tämä mies jotenkin muutenkin, kun noin iso ärsytys nousee tällaisista?

Ei se kyllä ole hyvää käytöstä, että sanoo omaa lastaan suloiseksi vertaamalla tätä toiseen lapseen.

Vierailija
8/8 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 3v lapsenlapsi osaa laskea kymmeneen! kerro miehelles...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi