Jos olisit itse ehdottanut kuukausi sitten tapaamista ja toinen sanoo, että tammikuun alussa sopii
Kumman tehtävä on mielestäsi ottaa asia uudestaan puheeksi? Sinun vai toisen?
Kommentit (23)
Huomasin, että mitään tapaamisia ei joidenkin kavereiden kanssa ikinä järjestyisi, jos en itse niitä ehdottaisi ja kyselisi. Odottavat aina, että kyllä se toinen kysyy. No itse kyllästyin kysymään ja hankin parempia kavereita. Aina välillä kun törmään näihin vanhoihin kavereihin ihmettelevät, miksi ei olla pitkään aikaan tavattu. No miksiköhän, kannattaa itsekin joskus ehdottaa jotain eikä odottaa kuin pieni lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Se, joka kysyi tapaamista, palaa asiaan uudestaan kysymällä. Toinen osapuolihan vain kertoi, että tammikuussa voi yrittää uudelleen kysellä.
Jos tiedän kaverini olevan minua selvästi kiireisempi tai muuten vaan jaksaa vain harvakseltaan sosiaalista elämää, voisin kysellä vielä kolmannen kerrankin joskus myöhemmin.
Mun mielestä olisi luonnollisempaa, että toinen ottaisi esille sen, että on sovittu näkemään ja kysyisi/ehdottaisi tarkempaa aikaa ap:lle, koska onhan se jotenkin vähän yksipuolista, jos ap:n pitää nähdä kaikki vaiva tapaamisen järjestymiseen.
Mitä nämä vastaukset ovat olevinaan? Tottakai se on sen toisen "tehtävä" laittaa nyt vuorostaan viestiä!