Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suvi Teräsniska eronnut?

Vierailija
11.01.2023 |

Pitkän aikaa huhuja liikkunut

Kommentit (259)

Vierailija
121/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvi Teräsniska selätti miehensä kanssa aviokriisin ja oppi itsestään paljon uutta terapiassa: "Nyt minun on hyvä olla"

Suvi Teräsniskan suurperhe suuntaa jouluksi Lappiin. Perfektionismi on saanut jäädä, lehtimatto maatua jäiseen pihaan ja pyykkivuori kohota. Suvi sanoo oppineensa paljon uutta itsestään, esimerkiksi olemaan arvostelematta itseään lasten edessä. Suurin oppini on olla avoimempi ja kertoa toiselle miltä tuntuu, mitä kuuluu. Se on yllättävän vaikeaa. Olen tottunut liikaakin kantamaan asioita sisälläni ja vaivun helposti omaan maailmaani.

Teksti

Annika Vuorensola

|

Kuvat

Fabian Björk

Julkaistu 30.11.2022

APU

Naurattaa tuo termi suurperhe tässä yhteydessä. Eihän heillä ole kuin 3 lasta. 

Kieltämättä on kyllä lähtenyt kirjoittajalla vähän laukalle 😄🙊 :D

Uskokaa tai älkää, mutta Suomessa kolmilapsinen perhe määritellään jo suurperheeksi.

Ei ole toimittajan vika

Vierailija
122/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvi Teräsniska selätti miehensä kanssa aviokriisin ja oppi itsestään paljon uutta terapiassa: "Nyt minun on hyvä olla"

Suvi Teräsniskan suurperhe suuntaa jouluksi Lappiin. Perfektionismi on saanut jäädä, lehtimatto maatua jäiseen pihaan ja pyykkivuori kohota. Suvi sanoo oppineensa paljon uutta itsestään, esimerkiksi olemaan arvostelematta itseään lasten edessä. Suurin oppini on olla avoimempi ja kertoa toiselle miltä tuntuu, mitä kuuluu. Se on yllättävän vaikeaa. Olen tottunut liikaakin kantamaan asioita sisälläni ja vaivun helposti omaan maailmaani.

Teksti

Annika Vuorensola

|

Kuvat

Fabian Björk

Julkaistu 30.11.2022

APU

Uskokaa tai älkää, mutta Suomessa kolmilapsinen perhe määritellään jo suurperheeksi.

Ei ole toimittajan vika

Suomessasuurperheeksi lasketaanperhe, johon kuuluu isän ja äidin lisäksi vähintään kolme lasta. (Wikipedia)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teksti

Annika Vuorensola

|

Kuvat

Fabian Björk

Julkaistu 30.11.2022

APU

Ei ole toimittajan vika

Ei jonkun palstamamman määritelmä ole mikään virallinen :D Ei mitään virallista "suurperhettä" ole olemassakaan.

Vierailija
124/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te nyt ymmärrä että tuo yks provosoi huvikseen. Antakaa olla ja jankuttaa yksinään.

Miten niin vain yksi? :D

t. se, joka vastaillee tuolle lällättelijäjonnelle

Ihan ohiksena

Jään odottamaan milloin kaikkia julkkisista vähänkin kritsoivia kommentteja tehneitä täällä jahtaava palstahullu saapuu ketjuun huutelemaan kuinka julkkikset ovat vaan uhreja ja heille pitää aina antaa päänsilitystä mitä ikinä tekevätkään.

Sun sairaalloinen kiinnostus ja arvostelu tuntemattomien ihmisten elämiä kohtaan on häiriintynyttä.

Mielenkiintoista. Onko sulla kenties normaalista poikkeava tapa suhtautua tämän palstan keskusteluun? Onko sun mielestä sellainen itärajan takana oleva systeemi jossa ketään ei saa kritisoida mitenkään sitten parempi? Mä kannatan länsimaista demokratiaa ja olen tehnyt havaintoja pitkään että se on parempi kuin mielipiteiden diktatuuri.

Vierailija
125/259 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia ei kannata käyttää liikaa. Haittaa kaikkea elämää.

Vierailija
126/259 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti ole mitään alkoholiongelmaa.

Vierailija
127/259 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelma nyt viimeisenä tulee mieleen Suvista puhuttaessa. Jotain rajaa nyt näihin juttuihin 😃

Vierailija
128/259 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Suvin keikalla alkusyksystä -22. Keikka oli yli 9 tunnin päästä heidän kotoa, mutta he aikoivat ajaa miehensä kanssa kotiin pohjoiseen aamuksi lapsiensa luo. Hän kertoi sen meille yleisölle. Kuulosti kyllä aika tiukalta aikataululta mun mielestä. Keikkoja oli silloin aika paljon, joten varmasti voimat loppuu jossain vaiheessa.

Vierailija
129/259 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan uutisessa arvellaan parisuhdekriisiä/eroa, kun Suvi myy kodin irtaimistoa yli 60 ilmoituksessa torissa. Hei haloo!! Jos nyt on kerrankin hieman aikaa tehdä tuollaisia järjestelyjä, ja jonkun vointia ihan oikeasti voi parantaa kun saa aikaa järjestellä kotia ja hankkiutua ylimääräisistä tavaroista eroon. Hänhän aikoikin mm keskittyä perheeseensä. Tämä voinut olla asialistalla sitten kun ehdin, saan aikaiseksi. Ja kun keikkoja peruuntuu, niin on rahallinenkin menetys, jostain sitä pitää hankkia.

Vierailija
130/259 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotia vähän järjestelee niin ei kai sitä noin massiivisesti tyhjennetä?

Vierailija
131/259 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen pojan äitinä on raskasta. Jotenkin varmaan kaikki jysähtänyt päälle. On ihana saada lapsia, olla eruoikeutettu, mutta arki alkaa kunnolla kun ensimmäinen menee kouluun ja se kaikki hulabaloo alkaa. 

En yhtään ihmettele vaikka olis jotenkin masentunutkin. Rankkaa käydä keikoilla, valvoa, hoitaa lasten asioita ja tosiaan kolme vilkasta poikaa. Huuh!

Tsemppiä Suville!

Vierailija
132/259 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan joutoporukka ei oikein taida käsittää, kuinka raskasta keikkailevan artistin työ on. Suvihan on keikkaillut ja levyttänyt 16-17-vuotiaasta lähtien eli käytännössä puolet iästään, synnyttänyt siinä välissä kolme lastakin, yksi Suomen menestyneimmistä artisteista. 

Vierailija
133/259 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä julkisuuden huonoja puolia, ei saa rauhassa tehdä mitään kun ihmiset alkavat pohtimaan 

laulajan asioita.

Vierailija
134/259 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele vaikka olisi vähän burn outin tapaista. Meillä oli vähän samanlainen tilanne vuosi sitten, aloin olemaan aivan puhki. Jäin kokonaan töistä pois opiskelemaan, elämäni paras ratkaisu. Olen ehtinyt vuodessa käsittelemään kaikki asiat mitä lähivuosina on tapahtunut ja tajunnut, että olen ollut kuin kone, suorittanut suorittamisen perään. Kotonakin tilanne kriisiyty moneen kertaan ja meinasin tulla hulluksi. Usein joutu lähtemään töihin tosi kurjissa oloissa. Nyt kaikki on käsitelty, kerätty voimia ja tehty itsereflektointia vuoden verran ja voin sanoa, että joskus se todella tulee tarpeeseen. 

Ihminen ei aina itse huomaa, millon pitää vetää jarrusta. Minä huomasin ja tein suunnitelmat määrätietoisesti sitä varten, että jään töistä pois ja olen läsnä kotona aamut ja iltapäivät ja elämäni paras päätös. Taaksepäin kun katsoo niin en ymmärrä, miten kestin kaiken mitä jouduin menneiden vuosien aikana käymään lävitse. Oli töissä paljon kaikkea, lapsen sairaalahoitoja, oman terveyden kanssa ongelmia jne jne. Tunnen itseni valtavan vahvasti ihmiseksi, kun osasin tehdä asiat oman itseni parhaaksi, vaikka työpaikallakin naureskeltiin, että ei nyt nuori ihminen voi olla kuormittunut. Ja voin sanoa, että että kolme poikaa talossa, huhuh heijaa, lisää aika paljon kierroksia. Niin rakkaita kun ovatkin!

En tiedä Suvin ongelmista, mutta veikkaanpa, että uupumusta voi olla ilmassa. Enkä yhtään ihmettele!

Vierailija
135/259 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea edes käsittää, millaisia järjestelyjä vaaditaan kolmen lapsen perheessä, jotta vanhemmat pääsisivät töihinsä eli keikkamatkoille satojen kilometrien päähän!

Vierailija
136/259 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Seiskan juttu kertoo paljon.

Vierailija
137/259 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teksti

Annika Vuorensola

|

Kuvat

Fabian Björk

Julkaistu 30.11.2022

APU

3 lasta katsotaan nykyään suurperheeksi.

Vierailija
138/259 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se kertoo? Uskomatonta ettei perheenäiti saa raivata kaappeihin tilaa ilman erospekulaatioita! :D

Vierailija
139/259 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä astiasarjaa hän on myymässä

Vierailija
140/259 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se kertoo? Uskomatonta ettei perheenäiti saa raivata kaappeihin tilaa ilman erospekulaatioita! :D

Mitä sitten jos täällä joku arvailee? Miksi sua kiinnostelee tän palstan jutut noin paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi