Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suvi Teräsniska eronnut?

Vierailija
11.01.2023 |

Pitkän aikaa huhuja liikkunut

Kommentit (259)

Vierailija
41/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt se päihteistä jauhaminen, nuori perheenäiti kyseessä.

Vierailija
42/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole tosiaan vaan hengähdystauon tarpeesta kyse. Se hänelle suotakoon. Hyvä että hän pitää terveydestään huolta, ei esiintyvän taiteilijankaan tarvitse mennä pää kainalossa terveytensä uhalla.

Miettikääs nyt vähän!

Mikä voisi olla sellainen syy perua kaikki keikat, jota ei kuitenkaan voi kertoa julkisesti.

Viina

Mielenterveys

Huumeet

Joku näistä tai kaikki.

Itse en keroisi vakaa fyysistä sairauttakaan, koska sitten ei saisi hetken rauhaa kun korppikotkatoimittajat pommittaisivat kyselyillä voinnista jne. 

Päinvastoin. Salailu saa toimittajat kiinnostumaan ja pyörimään ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä se ei suojaa päihdeongelmalta, jos sellainen on tullakseen. Se on toki mautonta, että spekuloidaan tuollaisella, vaikka ei ole mitään totuuspohjaa väitteille. 

Vierailija
44/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole tosiaan vaan hengähdystauon tarpeesta kyse. Se hänelle suotakoon. Hyvä että hän pitää terveydestään huolta, ei esiintyvän taiteilijankaan tarvitse mennä pää kainalossa terveytensä uhalla.

Miettikääs nyt vähän!

Mikä voisi olla sellainen syy perua kaikki keikat, jota ei kuitenkaan voi kertoa julkisesti.

Viina

Mielenterveys

Huumeet

Joku näistä tai kaikki.

Itse en keroisi vakaa fyysistä sairauttakaan, koska sitten ei saisi hetken rauhaa kun korppikotkatoimittajat pommittaisivat kyselyillä voinnista jne. 

Päinvastoin. Salailu saa toimittajat kiinnostumaan ja pyörimään ympärillä.

Ei ne kauaa jaksa pyöriä, kun mitään ei irtoa. Sen sijaan jos kertoo, sitten oletetaan, että on koko ajan kertomassa. 

Vierailija
45/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika laput silmillä olet elänyt, jos ajattelet, että nuoruus ja äitiys=ei voi olla päihdeongelmaa. 

t. alkoholistin lapsi

Vierailija
46/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla todella naiivi jos kuvittelee äitiyden olevan jotenkin autuaaksi tekevä olotila. Ei se ole.

Tiedät sen itsekin.

Vierailija
47/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille suora sitaatti Suvi Teräsniskan instagram-tililtä aiheeseen liittyen:

”Tervehdys kaikki. Viime vuosi oli mulle kokonaisuutena odotettua raskaampi ja siksi päätin ottaa nyt keväälle aikaa itselle ja perheelle.

Oon tottunu aina menemään ja tekemään vaikka pää kainalossa. 15 vuotta, pyöreästi 1500 keikkaa. Nyt oli hyvä hetki pysähtyä ja vetää vähän happea. Kiitos kaikista viesteistä. Meitsi odottelee täällä suksien kanssa seuraavia pakkasia, että pääsis ladulle hengittelemään,” 

Eli puhtaalta burnoutilta vaikuttaa. 

Vierailija
48/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä teille suora sitaatti Suvi Teräsniskan instagram-tililtä aiheeseen liittyen:

”Tervehdys kaikki. Viime vuosi oli mulle kokonaisuutena odotettua raskaampi ja siksi päätin ottaa nyt keväälle aikaa itselle ja perheelle.

Oon tottunu aina menemään ja tekemään vaikka pää kainalossa. 15 vuotta, pyöreästi 1500 keikkaa. Nyt oli hyvä hetki pysähtyä ja vetää vähän happea. Kiitos kaikista viesteistä. Meitsi odottelee täällä suksien kanssa seuraavia pakkasia, että pääsis ladulle hengittelemään,” 

Burnout kun just ollut 2 vuoden loma ja loisittu valtion tuilla?

Vierailija
49/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne syyt ovat syystä HENKILÖKOHTAISIA. Ei kuulu sinulle eikä kenellekään muullekaan ulkopuoliselle. 

Kyllä ne nyt vaan kuuluu jos keikkoja perutaan.

Itse asiassa ei. SYYT ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle. Keikan peruminen ei velvoita kertomaan, MIKSI sen peruu. 

Kyllä ne nyt vaan kuuluu jos on lippunsa maksanut. 20 v alalla olleena ja siitä leipänsä saaneena, kyse on normaalista kaupankäynnistä ja siihen kuuluu myös ostajan turva. Ostat luvatun tuotteen mutta et sitä saa. Artistit ei nykyään edelleenkään joudu korvausvastuuseen vaikka eivät toimita luvattua tuotetta mutta koko muu ketju ottaa takkiinsa.

Vierailija
50/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen.

Vierailija
51/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kommentoida, kun et mitään asiasta tiedä. Muusikon työ on muutakin kuin keikkailua ja se se vasta uuvuttaakin, jos joutuu miettimään koko ajan mistä saa toimeentulonsa. Freelancereina muusikot eivät ole oikeutettuja tt-tukeen tai vastaavaan. Ja eipä se "loma" muutenkaan mitenkään mukana lekotteluvapaa ollut kenellekään meistä, joka lomautetuksi joutui. 

Vierailija
52/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote toimii..

Vierailija
53/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne syyt ovat syystä HENKILÖKOHTAISIA. Ei kuulu sinulle eikä kenellekään muullekaan ulkopuoliselle. 

Itse asiassa ei. SYYT ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle. Keikan peruminen ei velvoita kertomaan, MIKSI sen peruu. 

Kyllä ne nyt vaan kuuluu jos on lippunsa maksanut. 20 v alalla olleena ja siitä leipänsä saaneena, kyse on normaalista kaupankäynnistä ja siihen kuuluu myös ostajan turva. Ostat luvatun tuotteen mutta et sitä saa. Artistit ei nykyään edelleenkään joudu korvausvastuuseen vaikka eivät toimita luvattua tuotetta mutta koko muu ketju ottaa takkiinsa.

Ei ne nyt vaan kuulu. Lipun hintaan ei sisälly velvoitetta tiedottaa terveysasioistaan yleisölle. Sinä saat rahasi takaisin perustusta keikasta ja se riittää. Ei sitä muutkaan palvelualan ihmiset ole velvollisia kertomaan miksi firma on kiinni ja ajat peruttu. 

Vierailija
54/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ne nyt vaan kuulu. Henkilökohtainen syy ja sillä selvä. Artistit eivät lippuja myy, joten miksi heidän pitäisikään olla korvausvastuussa? Hehän ovat siellä palkattuina työntekijöinä ja ihan omat tulonsa siinä poistavat, kun keikat peruvat. Valoja päälle nyt :D

Vierailija
55/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi palkattu työntekijä olisi korvausvastuussa? Vai luulitko, että Suvi Teräsniska ja kumppanit henkilökohtaisesti niitä lippujansa myyvät :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Vierailija
56/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loma? Et ilmeisesti kuuntele musiikkia, kun et tiennyt, että levyttäminenkin on muusikon työtä, ei pelkkä keikkailu. 

Vierailija
57/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Infopläjäys lapselle: Burnout ei aina ole työstä johtuvaa. Elämässä voi tapahtua muitakin kuormittavia asioita, jotka johtavat loppuun palamiseen. 

Vierailija
58/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostajan turvan sinulle tarjoaa lippupiste tai muu vastaava lippuja myyvä palveluntarjoaja. Sinne yhteys niin saat rahasi takaisin. 

Vierailija
59/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytti itkeneeltä jo itsenäisyyspäivän esiintymisessä Ylellä. Voimia hänelle, mikä ikinä onkaan syy!

Nyt kun mainitsitte niin on ollut apean oloinen pitkään. Semmoinen että energiaa ei ole.

Suvi on useissa haastatteluissa puhunut perfektionismistaan ja siitä miten kotona täytyy kaikki olla aina toptop. Jopa lasten leluautot rivissä ja värikoodein.

Joitain vuosia sitten muistan, kun pohdin että milloinkohan tuohon tulee stoppi kun luin lehdestä siitä, että pienet lapset kulki keikkamatkoilla mukana. Kaikki oli yhtä hullunkurista perhettä ja vauhtia ja vaarallisia tilanteita riitti.

Jossain vaiheessa Suvi juoksi maratonin.

Klassiset burn outin merkit. Vauhti vaan kiihtyy kiihtymistään, kunnes ei jaksa kertakaikkiaan enää.

Vierailija
60/259 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just ollut 2,5 vuoden tauko töistä ja itketty kun ei ole tuloja. Nyt sitten perutaan työt kun niitä olisi. Taantumakin alkamassa, niin luulisi tienestien kelpaavan. Älyhoi!

Sinäkö menet töihin vaikka olisit vuodepotilaana tai isossa leikkauksessa? "Sori, kirurgi, voitko sahat luita vähän hiljempaa, kun mulla on Teams-palaveri tässä kesken" :D

Suvi oli lähdössä hiihtämään niin miten hän on muka vuodepotilas?

Jessus mikä seko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän