Gallup naisille: onko HK-sinisen paksuinen penis sinusta todella paksu?
Usein kuulee todella isoja peniksiä verrattavan tähän kotimaisen keittiön klassikkoon. Mitä naiset ovat mieltä, onko tämän kokoinen penis erityisen harvinainen?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä aihe vain minua kiinnostaa, vaikka ikää on jo 33 vuotta. Itsellä nimittäin on tarkalleen kansainvälisen keskimitan oleva penis (14 cm pituus ja 11 cm ympärys). Aina olen pitänyt itseäni pikemminkin pienimunaisena, ja esim. uimahallissa olen kyllä lähes poikkeukset pienimmästä päästä. Eli tästäkin syystä kyllä kiinnostaa, voiko nuo tilastot pitää paikkaansa.
Tästä täysin irrallinen asia on sitten se, onko tuolla koolla mitään merkitystä. Itsellä on pelkästään hyviä kokemuksia seksistä ja näiden havaintojen pohjalta olen sitä mieltä, että valtaosalle naisista tuo koko riittää varsin hyvin.
Onnittelut sinulle hyvistä kokemuksista! Itsellä on samankokoinen ja minulle kyllä valitettavasti mahtuu muutama todella nöyryyttäväkin kokemus matkan varrelle - vaikka toki valtaosa on oikein hyviä. Eiköhän ainoa totuus ole tässä se, että tämä kokomme riittää varsin hyvin 90% naisista, mutta sitten on pieni osa heitä, jotka anatomisista syistä eivät saa nautintoa pienellä tai joille iso penis muista syistä on hyvin merkityksellinen (esim. henkilö ei yksinkertaisesti pysty kiihottumaan, mikäli kumppanilla ei ole iso penis).
Naisena lisäisin vielä tuohon ehkäpä vieläkin merkityksellisemmän seikan: valtaosalle naisista seksuaalinen nautinto kumpuaa ennen kaikkea tunnepuolen jutuista, kuten yhteyden kokemuksesta, turvallisuuden tunteesta ym. Mikäli näitä ei ole, ei isolla penikselle tee mitään, mutta jos nämä taas ovat kunnossa, voi pienelläkin saada ihmeitä aikaan.
Minä olen hulluna isoihin peniksiin ja koen keskikokoisenkin turn offina. Tiedostan, että valtaosalla on juuri se keskikokoinen ja koen tämän mieltymykseni tässä mielessä ongelmallisena (en siis ole ihminen, joka hakee seksiseuraa netistä tiettyjen kriteereiden pohjalta, joten on otettava se mitä vastaan tulee).
14cm ympärys on jo paksumpi kuin naisen ranteen ympärysmitta joten se on jo valtava ...ja harvinainen
Mulla on ympärys 13.5cm joka on siis hk:n verran pituutta on kunnon erektiossa 18cm joskus kuvankin tänne laittanut ihan mittanauham kera. Ihan sujuvasti aina mennyt vaimolle joka reikään paksuuden puolesta. Pituudesta ei. Ihan aima tarkoitan, että olen myöskin häneltä neitsyyden vienyt aikoinaan. Minun kropassani näyttää jopa ohuelta omaan silmään.
Onnittelut sinulle hyvistä kokemuksista! Itsellä on samankokoinen ja minulle kyllä valitettavasti mahtuu muutama todella nöyryyttäväkin kokemus matkan varrelle - vaikka toki valtaosa on oikein hyviä. Eiköhän ainoa totuus ole tässä se, että tämä kokomme riittää varsin hyvin 90% naisista, mutta sitten on pieni osa heitä, jotka anatomisista syistä eivät saa nautintoa pienellä tai joille iso penis muista syistä on hyvin merkityksellinen (esim. henkilö ei yksinkertaisesti pysty kiihottumaan, mikäli kumppanilla ei ole iso penis).