miksi jotkut naiset feikkaavat orgasmin?
Itse en ole ikinä feikannut. Mieshän luulisi, että tekee oikein vaikka tekee väärin.
Lisäksi jos haluan lopettaa kesken kaiken niin sanon, että haluan lopettaa. Ei tartte orgasmia feikata.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Siksi etten ole koskaan saanut. Ensinmäinen kumppani jätti koska en saanut yhdynnässä ja ilmoitti että haluaa sellaisen kunnon naisen, ei kuulemma pahalla. Toinen jätti, koska vakuutteluista huolimatta koki että ei pysty tarjoamaan minulle sitä mitä tarvitsen ja otti miehuuden päälle. Kolmannen kohdalla en enää uskalla kokeilla onneani vaan esitän. Ja niin on tyytyväinen mies. Ja ongelmaa ei ole,.koska en saisi muutenkaan joten ei ole oikeaa ja väärää tapaa.
Jos et saa edes itsetyydyttäen, niin ei sitä toinen ihminen voi sulle tehdä.
Mikä teitä naisia vaivaa. Miehet leikki itsellään minkä kerkeää. Heti kun ymmärtävät niin tehdä. Seksi sitten sujuukin aikuisena ja antaa nautintoa.
Naiset pihtaatte itseltännekin ja sitten ihmetellään kun ei nautinto tipahda taivaasta. Selvittäkää mikä kiihootta ja treenatkaa.
Miksi se olisi jotenkin sun ongelma, jos mies pahoittaa tuollaisesta mielensä? Kyllä jokainen terveellä järjellä ja itsetunnolla varustettu mies tajuaa lopettaa jos toinen sanoo ettei tunnu hyvälle. Ja samalla lailla pitäis olla kiinnostunut jos toinen sanoo, ettei tällä tavalla ainakaan saa nautintoa. Mua ainakin kiihottaa ihan älyttömästi, kun näen naiseni nautinnon. Ja jos vähänkään vaistoan, et kaikki ei ole niin hyvin kuin voisi, ni uskallan myös kysyä, et mitä toivoisi mun tekevän.
Keskustelkaa ihmiset! Myös sängyssä.