Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin yllättää miehen matkalla Southamptoniin ja Valioliigan pelillä, mutta

Jalkapallo
11.01.2023 |

siellä lukee, että päivämäärä voi muuttua. Olisin nyt varannut lennot, hotellin, junaliput ja liput jalkapallopeliin, mutta jos se ottelupäivämäärä muuttuukin niin se voi olla meille iso ongelma.

Tuo peli olisi tämän hetkisen tiedon mukaan 28.5 Southamptonissa ja se on kai kauden viimeinen peli. En voi mieheltä kysyä näistä jutuista koska kyse olisi yllätyksestä.

Mietin, että koskahan nuo päivämäärät vahvistuu vai voiko viime hetken muutokset olla mahdollisia? Epäilyttää nyt tämän vuoksi ostaa lippuja peliin eikä tässä voisi hotellien ja lentolippujen vuoksi odotella kovin pitkään kun hinnat kallistuu koko ajan mitä lähemmäs ajankohtaa mennään.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Uskaltaako tässä ostaa peliin lippuja. N.120 puntaa maksaa liput kahdelle, että aika iso raha jos ei pystykään käyttämään lippuja. Siis matkalle lähdettäisiin silti, mutta kyllä se harmittaisi jos siitä jäisi tuo peli pois.

Aika paljon näyttää olevan lippuja jo myyty tuohon peliin kun menee katsomaan vapaita paikkoja.

Vierailija
22/29 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon vaan kirjoitti:

Liverpool voi pelata mestarien liigaa pitkälle kevääseen joten ne päivämärät määräytyy sen takia. Et voi tietää  tarkkaa päivämäärää vielä pitkään aikaan. Liverpool pelaa mestarien liigaa 21.2 ja 15.3  pelit real madridia vastaan. Jos se voittaa niin se southampton peli siirtyy varmasti mutta sitä ei tiedä vielä. Ehkä keksit jonkun muun pelin jollal yllättää miehesi.

No ei siiry. Jos Liverpool pelaa toukokuussa mestareiden liigan semeissä, ne ottelut on keskellä viikkoa eikä vaikuta viikonlopun valioliigaotteluihin.

Kyllä liverpool on suuri seura joka yrittää siirtää otteluita sen mukaan miten menestyy joten mikään ei ole varmaa. Jos ne menestyy mestarien liigassa niin varmasti siirtävät southampton ottelun aikaisemmaksi. Sitä ei vielä tiedä joten mikään ei ole varmaa.

Milloin on Valioliigassa viimeksi siirretty kauden viimeisen kierroksen ottelu? Joskus seitsemän vuotta sitten, kun ennen Manchester United - Bournemouth -ottelua stadionin vessasta löytyi joku epämääräinen reppu tai vastaava. Aika monta kertaa on englantilainen joukkue pelannut mestareiden liigassa loppuun asti, mutta valioliigan vipaan kierrokseen se ei vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tässä nyt tekisi tämän suhteen.

Vierailija
24/29 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin muuttuvat. Mieheni on ollut kymmenisen kertaa, eikä ole kertaakaan muuttunut. Toisaalta tuttava oli juuri ja ottelu oli kelin takia peruttu.

Vierailija
25/29 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin muuttuvat. Mieheni on ollut kymmenisen kertaa, eikä ole kertaakaan muuttunut. Toisaalta tuttava oli juuri ja ottelu oli kelin takia peruttu.

Kai mä uskallan ottaa riskin.

Vierailija
26/29 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Siellä lukeekin, että jäsenillä pitää olla aiempaa ostohistoriaa kyseiseen peliin lippuja ostaessa. Mä otin Southamptonin jäsenyyden ihan vain sen takia, että saan liput tuonne peliin. En tiedä onko käytäntö vain nyt tässä jäsenten lippujen ostomahdollisuudessa.

Vierailija
27/29 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätät siis miehesi Kraken variantilla joka on takuuvarma. Jos ei jo lentokentältä, koneesta tai junasta/metrosta, niin viimeistään stadionilta. Aivan järjetöntä ahtaa itsensä väkisin väentungokseen.

Nyt ei ole oikea aika matkustaa Southamptoniin.

Vierailija
28/29 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauden viimeisen kierroksen ottelut pelataan AINA samaan aikaan eli sen suhteen ei pitäisi ongelmaa olla. Mutta tuo ostohistoria on ihan normaali käytäntö kauden viimeisen kotiottelun ollessa kyseessä juuri sen takia ettei vieraskannattajia pääsisi paikalle muualle kuin omaan katsomonosaansa. Itse olen kaksi kertaa ollut katsomassa Liverpoolia (olen siis kannattaja) vierasotteluissa kotikannattajien keskellä ja silloin on pidettävä visusti mölyt mahassa ettei joudu heitetyksi ulos stadionilta. 

Joten vaikuttaa siltä että ainoa vaihtoehto on turvautua netin lippukauppojen tarjontaan mutta siellä liput voivat olla hyvinkin kalliita, etenkin kun vaikuttaa siltä että Southamptonilla on pelattavaa kauden loppuun asti. Liverpoolilla tuskin enää kauden viimeisessä pelissä mitään suurempaa panosta on.

Vierailija
29/29 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauden viimeisen kierroksen ottelut pelataan AINA samaan aikaan eli sen suhteen ei pitäisi ongelmaa olla. Mutta tuo ostohistoria on ihan normaali käytäntö kauden viimeisen kotiottelun ollessa kyseessä juuri sen takia ettei vieraskannattajia pääsisi paikalle muualle kuin omaan katsomonosaansa. Itse olen kaksi kertaa ollut katsomassa Liverpoolia (olen siis kannattaja) vierasotteluissa kotikannattajien keskellä ja silloin on pidettävä visusti mölyt mahassa ettei joudu heitetyksi ulos stadionilta. 

Joten vaikuttaa siltä että ainoa vaihtoehto on turvautua netin lippukauppojen tarjontaan mutta siellä liput voivat olla hyvinkin kalliita, etenkin kun vaikuttaa siltä että Southamptonilla on pelattavaa kauden loppuun asti. Liverpoolilla tuskin enää kauden viimeisessä pelissä mitään suurempaa panosta on.

Ne liput on paljon kalliimpia, joten taitaa nyt jäädä haaveeksi tämä peli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme