Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies palasi saunaillasta posliinin kanssa

Vierailija
11.01.2023 |

Mies oli viikonloppuna kavereidensa kanssa saunaillassa. Seuraavana päivänä oli melkoisessa krapulassa ja lämmitinkin saunan, jotta hän vähän piristyisi ja virkistyisi. Saunassa huomasin, että miehellä oli alapää ajeltu posliiniksi. Tämä kummastutti, sillä olen joskus muutaman kerran ehdottanut tätä hänelle, mutta posliini ei kuulemma ole hänen juttunsa. Vähän on vaan siistinyt karvoitustaan. Saunan jälkeen ehdotin, että voisin tehdä lähempää tuttavuutta posliinin kanssa, mutta mies valitteli olevansa väsynyt eikä halunnut seksiä kanssani. Mies meni aikaisin nukkumaan.

Mielestäni tämä oli kummallista käytöstä ja tuo karvattomuus vaivaa nyt minua. Mitä saunaillassa on voinut tapahtua?! Ahdistaa, kun kaikenlaisia ajatuksia pyörii mielessäni ja mies ei suostu kertomaan, miksi palasi reissusta posliinin kanssa. Tässä on kuitenkin suunniteltu perhettäkin.

N34

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo luulin, että toi tuliaisiksi naisen, jolla on posliini!

Vierailija
22/27 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panu kirjoitti:

Aloin pikkuhiljaa tajuta, ettei Jasu rakastellut rahasta, vaan silkasta nautinnosta. Hän oli valehdellut minulle. Palasin olohuoneeseen ja kyselin varovaisesti toisilta miehiltä Jasusta. Sainkin tietää Jasun kuuluneen parinvaihtoklubiin jo pitkän aikaa ja kaikki tunsivat hänet. Lopulta uskalsin tunnustaa miehille olevani Jasun puoliso ja sain osakseni selkään taputuksia. Miehet tuntuivat olevan minulle kateellisia, vaikken itse tuntenut samaa sillä hetkellä. Minua pyydettiin riisumaan vaatteeni ja liittymään joukkoon. Saisin kuulema naida vapaasti kaikkia paikalla olevia naisia, jos vain käytän kondomia suojana.

Lopulta tottelin miehiä ja riisuin housuni. Jätin kuitenkin kauluspaidan päälle, jotta saisin kuvattua kaiken videolle. Kuvaaminen oli kuulema kiellettyä, mutta tuskin kukaan tajusi minun tekevän sitä kaiken aikaa. Valitsin kumppanikseni nuorimman paikalla olevista naisista ja olin hänen kanssaan yhdynnässä olohuoneen karvamaton päällä. Kaluni ei ehkä tehnyt naiseen mitään suurta vaikutusta, mutta sain ainakin itse tyydytyksen.

Loppuilta oli varsin villiä meininkiä. Join boolia ja olin muidenkin naisten kanssa yhdynnässä. Välillä seurasin Jasun touhuja, kun miehet naivat häntä takaapäin vuoron perään. Tuossa vaiheessa Jasukin näki minut ja hän tyytyi vain hymyilemään. En puuttunut Jasun hauskanpitoon millään tavalla, vaan annoin hänen nauttia miesten seurasta. Vasta loppuyön pikkutunneilla puhuimme kahdestaan. Silloin Jasun humala oli jo laskenut ja hän alkoi ymmärtää läsnäoloani paremmin.

Muistaako joku mistä blogista nuo edellisen sivun tekstit ovat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellainen kuin Usvapellon hehk,u loimu tai vastaava. Kirjoittaja-minä oli Panu.

Vierailija
24/27 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallasuon loimu ^

Vierailija
25/27 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

THAIMAALAISET miehet ajaa karvat pois vähintään kiveksistä.   Ja silloin kun on satilaisia ne ajetaan .  

Vierailija
26/27 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄYNYT THAIKUISSA. 

Vierailija
27/27 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Arabiaa? 

Siemenet voi kuulemma antaa myös muumimukissa naiselle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi