Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kokea lomaromanssin, minne matkustan?

Vierailija
11.01.2023 |

Oletko kokenut lomaromanssia, missä?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiinaan.

Vierailija
2/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gambiinaan.

En mä mitään seksilomaa hakua, vaan sellaista söpöä romanttista romanssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkaan

Vierailija
4/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gambiinaan.

Mikä se sellainen paikka on, missä jotain aitoja romansseja "varmasti" löytää? Kaiken maailman huijareita ja sen sellaisia toki löytyy.

Joten etsit kaiketi todentuntuista teatteria?

Vierailija
5/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gambiinaan.

No sitten se on joku Utah

Vierailija
6/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa miehet ovat sekä kohteliaita että romanttisia. Suosittelen

Vierailija
7/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gambiinaan.

Edelleen sama. Saat sieltä romantiikkaa (ja sitten, kun olet valmis, niin nuorta isoa tummaa parrua, joka jaksaa ja jaksaa rakastaa sinua niin pitkään ja hellästi kuin haluat).

Vierailija
8/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos AP on blondi, niin löydät romanttisen miehen äkkiä, mutta kyllä saat sitten viimeistään toisena iltana olla haarat levällään esittämässä, minkäväriset häpykarvat sinulla on.

Vierailija
9/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sattuman kauppaa. Mä en ole kokenut ikinä lomaromanssia missään, kun ei ole tullut eteen ketään tarpeeksi hottia. Tai tuli kerran yksi, mutta se oli sellainen ylväs ja etäinen, ei panomies. Nuorten suosimat lomakohteet on täynnä sellaisia manbun-fuckboita, mutta niissä on 0% seksikkyyttä, joten ei ole sellaisen kanssa tullut oltua. Aika vähän on seksikkäitä miehiä missään, ja ne seksikkäät ei tyrkytä itseään ikinä.

Vierailija
10/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene missä tahansa isossa kaupungissa hotellin baariin. Siellä on aina joku lomaromanssin etsijä.

Vierailija
11/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö romanttinen romanssi on vain 50-luvun kirjallisuudessa, ei nykyaikaa. 

todellisuudessa olet jonkun rantapojan siemenkippo 

Vierailija
12/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene missä tahansa isossa kaupungissa hotellin baariin. Siellä on aina joku lomaromanssin etsijä.

Onko Tampereella?

Vierailija
13/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköön tuo kaapunnissa järjestyne. Käppäellään käsj käessä ja huokaellaan onnesta.

Vierailija
14/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Nehän on sellaisia koomisia ähisijöitä, vaikka tietty sinne niitä ihan söpöjäkin mahtuu. Itseäni sellainen vauhkoilu naurattaa, mitä ne tekee. 

Viimeksi kun oltiin Espanjassa, lapseni kyseli tuohtuneena sellainen pieni halveksuva sävy äänessään, että "mitä nuo miehet oikein haluaa? huomiotako?!" 

Mutta joo sillä tavalla kohteliaita, ettei mitenkään rivoja ole. Ei kyllä ole oikein missään tullut rivoihin törmättyä, että en tiedä onko se sitten edes yleistä. Italialaiset on kuulemma rivoja sellaisille killltin oloisille suomitytöille, mutta itse en ole sellainen niin en tiedä. 

Vierailija
15/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lomaromanssini leimahti Nizzassa.

Olin 19, halvassa hostellissa, jonka ravintolassa join illalla skumppaa. Olisiko ollut toinen iltani. Olin yksin reissussa, ja kai minua oli jotenkin helppo lähestyä silloin, sinä iltana.

Pöytääni joka tapauksessa istui kanadalainen mies, 26-vuotias, joka oli kyseisessä hostellissa töissä majoitusta vastaan. Muutaman kuukauden keikka muistaakseni, siis siellä ihan loman kannalta.

Juteltiin se ilta, seuraava päivä, käveltiin linnakukkulalle, käytiin piknikillä rannalla. Yhtenä yönä menimme hostellin avaimilla hostellin alakertaan tekemään, no, just sitä. (Ja siis siksi, että kummallakaan ei ollut täysin omaa huonetta.)

Oli siinä siis seksiäkin, mutta vasta kun oltiin vietetty aikaa yhdessä. Ja se kaikki oli kyllä oikeasti tosi romanttista.

Tästä kymmenisen vuotta nyt, en tiedä löytyykö Nizzasta enää yhtä kuumia kanadalaisia hostellin työntekijöitä valmiina seikkailuun, mutta puitteet ovat erinomaiset.

Vierailija
16/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
17/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Färsaarilla on kuulemma naisista pulaa. Eikä matka ole kovinkaan pitkä. Sinne!

"In recent years the Faroes have experienced population decline, with young people leaving, often in search of education, and not returning. Women have proved more likely to settle abroad. As a result, according to Prime Minister Axel Johannesen, the Faroes have a "gender deficit" with approximately 2,000 fewer women than men."

(bbc.com/news/)

Vierailija
18/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohjalle <3

Vierailija
19/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on koominen ähisijä?

Lapsesi kyselee halveksivaan sävyyn; "mitä nuo miehet oikein haluaa?' "Huomiotako?"Sinusta vai lapsestasi? Lapseltasiko?

En kyllä ymmärrä yhtään, mitä yrität sanoa!

Vierailija
20/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tänne Hyvinkäälle, täällä sinua odottaa 54 vuotias hopeakettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan