On ihanaa kun saa olla.. Nukkua yönsä hyvin, kukaan ei herätä öisin..
Lapset jo sen verran isoja koululaisia.. Mikään ei korvaa kunnolla nukuttua yötä ja vapaa päiviää..
Kommentit (7)
Vierailija:
Mikään ei myöskään korvaa huonosti nukuttuja öitä, lapset kun on niin vähän aikaa pieniä!
Onneksi mulla on vielä vaavi, joka herää yöllä, tämäkin aika on kohta ohi ja vaavi iso.
Hienoo että joku nauttii siitä että on rättiväsynyt ja univajeessa eikä saa nukkua yötä putkeen ;)
Ei maar, siis todellako nautit siitä uupumuksesta ja heräilystä? Vai mikä tää sun pointti on?
Kyllä mun mielestä ehkä ihaninta maailmassa ois se, että sais nukkua just niin paljon ku haluaa, ei ois töitä eikä velvollisuuksia eikä aikaisia herätyksiä yöheräämisistä puhumattakaan. Uni on niin tärkeä asia ihmisen mielenterveydelle! Mul ei oo edes lapsia, ja olen ihan univajeinen ja väsynyt 90% ajasta.
Meillä oli monen vuoden väli ja lopulta saimme peräjälkeen 3 lasta niin ei yhtään harmita heräilyt vaikka tässä on se kolme vuottä heräiltykkin joka ikinen yö. Kaikesta pitää osata löytää jotain hyvää.
niitä onnekkaita, joiden lapsi on nukkunut 3 kk ikäisestä ehjiä öitä ja nyt kaksi vuotiaana nukkuu vaikka kymmeneen aamulla, jos ei mene herättelemään....
Olen nukkunut 7h putkeen heräämättä välillä viimeksi keväällä 2004. Mutta kyllä se yörauha vielä meillekin joskus koittaa!
Vierailija:
Onneksi mulla on vielä vaavi, joka herää yöllä, tämäkin aika on kohta ohi ja vaavi iso.
Tai siis minä en ole koskaan kuullut kenenkään niistä nauttivan. Mutta mikäpä siinä.
Mun esikoinen nukkui jo kuukauden iässä puolestayöstä aamuun asti. Se oli ihanaa. Kuopus taas valvotti 10 kuukautta, ja en osannut öistä nauttia, mieluiten olisin nukkunut. Mutta aika kultaa muistot, luojan kiitos, ei kait sitä muuten lisää kukaan lapsia tekiskään.