Haluaisin mennä käymään festareilla, mutta en voi kun ahdistaa muiden alkoholinkäyttö
Ärsyttävää, että nekin on sellaisia ryyppäjäisiä.
Kommentit (27)
Miten toisten alkoholinkäyttö ahdistaa?
Pakottaako ne sut juomaan vai mikä on homman nimi?
Mua ahdistaa ennen kaikkea se alkoholia liikaa käyttävien haju ja se että he oksentelevat ja kusevat ympäriinsä. Ällöttää myös se kuinka heidän estot lähtevät ja he rupeavat puhumaan ja tekemään ällöttävän seksuaalisia juttuja.
Kyllä muiden pitäisi lopettaa alkoholinkäyttö jotta sinä et ahdistuisi.
Ethän vaan koskaan myöskään mene ravintoloihin, lomakeskuksiin jne?
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa ennen kaikkea se alkoholia liikaa käyttävien haju ja se että he oksentelevat ja kusevat ympäriinsä. Ällöttää myös se kuinka heidän estot lähtevät ja he rupeavat puhumaan ja tekemään ällöttävän seksuaalisia juttuja.
Olen ap
Vierailija kirjoitti:
Miten toisten alkoholinkäyttö ahdistaa?
Pakottaako ne sut juomaan vai mikä on homman nimi?
Ne on näitä ihmisiä, jotka pelkäävät varjoaankin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en tiedä millä festareilla sä olet ollut...
Ei ne kaikki ole. Varsinkin aikuisemman yleisön suosimat on yleensä aika rauhallisia. Kyllä niissäkin on juomatelttoja ja ihmiset ottaa, mutta ei läheskään kaikki, eikä sellaista nuoriso-tyylistä sekoilua juuri näe. Esim. Pori Jazzissa tullut usein käytyä, ihan selvin päin, eikä ole humalaisten älämölö tai sekoilu. häirinneet millään tapaa.