Mitkä on bruttotulonne/kk yhteensä?
Siis omasi ja puolison?
Entä netto, riittääkö rahat miten ja jääkö säästöönkin?
Kommentit (21)
Brutto noin 19.500 ja netto noin 11.000.
Brutto tällä hetkellä noin 9000 kun olen hoitovapaalla. Riittää aika hyvin, jää säästöön 1000/kk.
Brutto vähän vajaa 6000. Tienataan yhtä paljon. Pärjätään.
Noin 20000 euroa, onneksi tulee sähkö tukea.
Ap,mikset kerro omiasi vaan utelet muilta.
Oma brutto 3650 e/kk, puolison tuloja en tiedä (yrittäjä + passiivista tuloa). Ainakin toistaiseksi omat tuloni ovat riittäneet hyvin ja kuukausittain jää jonkin verran säästöön.
En kyllä tiedä puolison tuloja niin tarkkaan, että voisin sanoa.
1 aikuinen eli minä, brutto 5005€/kk. 1 lapsi taloudessa. Hyvin riittää
Brutto jossain 55 000 e/kk tienoilla, netto huomattavasti vähemmän. Tulemme toimeen, kun eletään säästäväisesti.
Sen verran tulee että ei paskalle taivu, 27 000 nettona / kk.
Minkä ihmeen puolison? Rumamies maksaa aivan kaiken itse.
1500 brutto/kk tällä hetkellä. Edellisessä elämässä oli 2100 brutto/kk. Olen siis joutunut leikkaamaan reilusti menoja.
Rahathan riittää, kun kuluttaa vähemmän kuin tienaa. 2500 on säästössä ja laskut maksettu.
Sosiaaliraha minulla 1400 kaikki kulu maketaan myös silmalaset ja lapset harrastus
29 000e mutta onneksi sossusta saa lisää.
15000/kk, leipäjonossa käydään ja punalaputettuja ostellaan.
Ansiotulot 3300 €/kk ja pääomatulot 500 €/kk. Puolisoa ei ole. Nettoakaan en ole tarkistanut. Rahat riittävät ja säästöönkin jää, mutta kyllähän tämän kallistumisen kaikessa huomaa ja kulutusta on joutunut tarkastelemaan uudella tavalla.
9800e yhteensä, netto 5400e
Riittää kun velat on maksettu
Teen osa-aikaista työtä, puoliso täyttä päivää. Yhteisbrutto on 7800 e/kk. Rahaa ei ole mihinkään ylettömään, mutta normaaliin elämään on riittänyt.