Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis nyt autatte jooko???? Jouluasioista kyse

Vierailija
15.11.2006 |

!0kg kinkku jo ostettu valmiiksi ja se pakkasessa, oon jo väsännyt muutaman rasian porkkana ja lanttulaatikkoa ja pakastimessa ne, on joulukakut leivottu, samoin joulutortut ja piparit leivottuna. Ja myös muuta makeata ja suolaista pakastimessa jouluksi.

Milloin kannattaa tehdä jouluostokset? Siis kun joulunaikana on pari kolme päivää kaupat kiinni. Voi olla, että ruoka loppuu kesken. Mitä mä teen? Ostanko jo 22.12. kaikki maidot, leivät ja muut sapuskat vai milloin? Mites paljon tulisi varata kaikkea? Pitää varmaan jo 26.12. mennä taas jo sit kauppaan ja mennä heti kun kaupat aukeaa ja kerätä kärryt täyteen maitoa, mehua, juustoa yms. Kauheata tää paniikki. Ja mitä kannattaisi ostaa? Miten monta maitoa? Perheessä 8 henkilöä.

Ja mitä mä ostan anopille lahjaksi, etnä appiukolle? Entä omille vanhemmille ja sisaruksille? Entä miehen siskoille? ENtä miehen tädeille lahjaksi joita onkin 8. Mitäs omalle tädille lahjaksi? Entä kahdelle serkkupojalle mitä ostaisi? Miehellä 31 serkkua mitä ostan heille kaikille? Eihän tässä enää aika riitä... AUTTAKEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti ole vielä voinut kehittää itselleen tuollaista joulustressiä? Ja meinaatko todellakin ostaa lahjat kaikille kummin kaimoillekin?

Vierailija
2/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo kauheen hauska provo, kun on liian todenmukainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tressi!

Vierailija
4/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kai tässä auta muuta kuin mennä heti kauppaan ja ostaa 124 joulukorttia. Tää ilta kait menee niitä kirjoitellessa. Pitäs vielä jokaiseen joku jouluruno väsätä. Miten mä olen voinut ne unohtaa? -ap-

Vierailija
5/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö sä todellakaan aio askarrella niitä itse? Mä en kyllä ymmärrä. Hei jouluhan on kerran vuodessa vaan! Tsemppaa nyt vähän hyvä ihminen!

Vierailija
6/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis etkö sä todellakaan aio askarrella niitä itse? Mä en kyllä ymmärrä. Hei jouluhan on kerran vuodessa vaan! Tsemppaa nyt vähän hyvä ihminen!

Voi kiesus kun noi kortit olin aivan unohtanut -ap-

Vierailija
7/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten askartele, mutta aika paljon menetät nyt joulutunnelmaa. Mä olen askarrellut meidän joulukortit jo kesällä kun mulla on kans aina hirvee joulukiire.

Koska sä aiot leipoa? Siis kuivat kakut ja anopille viemiset? Ja hei, joulukukat! Apua mä oon unohtanu ne!! Lähden nyt heti tekemään listaa niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme