Kokemuksia Ikean Ektorp-sohvista?
Olen ajatellut ostaa kyseisen sarjan sohvan ja pari nojatuolia postimyynnistä, sillä asun hyvin kaukana Espoon Ikea-myymälästä. Sattuuko kukaan omistamaan kyseisen sarjan tuotteita? Onko sohva mukava istua, onko irroitettava päällinen käytännöllinen jne. Olisi kiva kuulla mielipiteitä, kun ostan sohvan ikäänkuin sian säkissä kun en pääse sitä itse testaamaan. Kiitos!
Kommentit (5)
liset koneessa, tosin en ole kertaakan tehnyt sitä vaan poistanut tahrat märällä rätillä. Ovat ihan uuden näköiset yhä, no ei tosin kovin vanhatkaan vielä.
olen ollut laatuun ihan tyytyväinen ja irrotettavat päälliset ovat erittäin käytännölliset. Meillä on niitä pesty moneen otteeseen.
ja päällisen saa tosiaan kätevästi irrotettua ja pestyä koneessa, mutta kyllähän Ikean sohvat ovat kuitenkin selkeästi huonompilaatuisia kuin vähän hintavammat, kuitenkin ihan perus Askon tms. sohvat. Menettävät ryhtinsä nopeammin, kangas haalistuu nopeammin ja istumismukavuuskin on paremmissa sohvissa ihan omaa luokkaansa. Ehkä jos ei ole vertailukohtaa, menettelee.
Kankaat on pesty ja vaihdettu moneen otteeseen. Ainoa miinus minkä keksin, on huonot käsinojat. Mulla täytyis olla sohva missä on hyvä löhöillä iltasella, eikä tällä sohvalla se löhöily kauheasti onnistu kun käsinojat on tiellä..
aattelin nyt kuitenkin vastata, että edes joku kommentoisi kysymystäsi :D