Onko aika jo erota? Milloin sen tietää?
Ollaan seurustelu miehen kanssa miltein 10 vuotta. Rakastan häntä älyttömän paljon, mutta olen kyllästynyt hänen tyhjiin lupauksiin. Asioihin ei ole tullut muutosta, keskusteluista huolimatta. Kaiken tämän lisäksi olen ihastunut toiseen mieheen, eikä se asiasta helpompaa tee.
Milloin on aika erota? Kannattaako vielä yrittää josko kumppanin kanssa asiat muuttuisi? Milloin on aika jatkaa matkaa erillään?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on ihan hyvä parisuhde, mutta olen kyllästynyt ja salassa olen ihastunut toiseen. En ole kertonut asiasta kenellekään.
Kerro nyt ede sihastuksellesi.
Haluaisin, mutta se on hankalaa... Jälkikäteen voisin joutua katumaan.
Tunnistin sinut. Kirjoitit rakkaudentunnustuksen henkilölle J, yhteen ketjuun. Siinä kerroit rakastavasi häntä salaa ja olevasi teinipoika.
Ihan ufojuttuja. Luuletko että täällä on vain muutama kirjoittaja?
Sinä olet ufo ja arvasin.
Kyllä sen tietää sitten. Asia on varma eikä tarvi
kysellä muilta.
Kun riittävän pitkään kipuilette, ottaa toinen kyllä eron. Säästyt huonolta omaltatunnolta ja voit vapaasti alkaa iskeä ihastustasi.
Kyseessä on ihan pienistä lupauksista kyse, kotitöiden tekemistä, treffeille menosta, muuten vain yhteisestä ajasta lupauksia. Mies hyvittelee aina jos lupaustaan ei ole pitänyt, mutta en jaksa oikein enää sitäkään.. Meillä on takana aika vauhdikas suhde, koettu olemme todella paljon. Se on vahvistanut suhdetta paljon, mutta myös tuonut omat vaikeudet.
Olemme molemmat vielä nuoria miehen kanssa, alle 35v. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet seurustellut 10 vuotta... Miehellä ei siis ole aikeitakaan kosia ja tehdä sinusta vaimoa.
Miksi hemmetissä olisit yhtään sen sitoutuneempi? Entä jos heitätkin tuon roskan pois ja löydät jonkun, joka on varma siitä, että haluaa jakaa tulevaisuuden juuri sinun kanssasi, mennä naimisiin ja olla yhdessä myötä- sekä vastoinkäymisissä?
Mistä tiedät etteivätkö ole naimisissa? Mitä jos AP ei halua naimisiin edes?
Nuori pari, erotkaa. Teillä molemmilla on vielä aikaa etsiä uudet kumppanit ja rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on ihan hyvä parisuhde, mutta olen kyllästynyt ja salassa olen ihastunut toiseen. En ole kertonut asiasta kenellekään.
Et voi tietää jollet yritä. Älä ole nössö
Vierailija kirjoitti:
Olet seurustellut 10 vuotta... Miehellä ei siis ole aikeitakaan kosia ja tehdä sinusta vaimoa.
Miksi hemmetissä olisit yhtään sen sitoutuneempi? Entä jos heitätkin tuon roskan pois ja löydät jonkun, joka on varma siitä, että haluaa jakaa tulevaisuuden juuri sinun kanssasi, mennä naimisiin ja olla yhdessä myötä- sekä vastoinkäymisissä?
Ei avioliitto mikään yksipuolinen päätös ole. Ei kukaan "tee" kenestäkään vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ihastukseni pitää minua ahdistelevana ääliötä ja kumppani suuttuu, jos saa vihiä että olen ihastunut toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ihastukseni pitää minua ahdistelevana ääliötä ja kumppani suuttuu, jos saa vihiä että olen ihastunut toiseen?
Ei kuulosta kovin hyvältä, jos käy noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihastuksesi nimi
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on ihan pienistä lupauksista kyse, kotitöiden tekemistä, treffeille menosta, muuten vain yhteisestä ajasta lupauksia. Mies hyvittelee aina jos lupaustaan ei ole pitänyt, mutta en jaksa oikein enää sitäkään.. Meillä on takana aika vauhdikas suhde, koettu olemme todella paljon. Se on vahvistanut suhdetta paljon, mutta myös tuonut omat vaikeudet.
Molemmilla vasta alussa elämä. Eroa jotta et katkeroidu.
Ei kannata roikkua miehessä, joka ei pidä puheitaan. Siinä menee kunnioitus ja sitä myöten rakkaus. Kymmenen vuotta on liian pitkä aika odottaa, että suhteesta tulee siitä mitä itse haluaa. Kaksi olisi riittänyt. Mitä siinä ajassa ei tapahdu, ei tule tapahtumaan.
Sinä tiedät nyt kuka hän on, se ei tästä muutu.
Ihan sama, mikä on ikäsi tai mitä olivat lupaukset jotka on petetty. Tämä ei selvästi ole se elämä ja kumppani mitä halusit, joten ero olisi ainoa järkevä ratkaisu. Muuten mietit tätä samaa vielä kun olet 80, mutta silloin on myöhäistä, vielä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihastuksesi nimi
Pitkä mies, alias suomiversio Luciferista / Tom Ellisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihastuksesi nimi
Pitkä mies, alias suomiversio Luciferista / Tom Ellisista
Uh, kuuma mies. Oletko Its mies,
Vierailija kirjoitti:
Vauhdikas suhde tarkoittanee draamaa, ehkä riitoja, eroja ja palaamista, varmaan alkoholia ja toisia naisia.
"Lujittanut" tarkoittaa, että olet läheisriippuvana aina ottanut hänet takaisin ja olette sopineet myrskyisästi, kunnes hän taas pettää lupauksensa. Sellainen suhde sekoittaa hormonit ja aiheuttaa riippuvuutta. Lisäksi olette menneet yhteen niin nuorina, ettet tiedä millainen on oikeasti hyvä suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on ihan pienistä lupauksista kyse, kotitöiden tekemistä
, treffeille menosta, muuten vain yhteisestä ajasta lupauksia. Mies hyvittelee aina jos lupaustaan ei ole pitänyt, mutta en jaksa oikein enää sitäkään.. Meillä on takana aika vauhdikas suhde, koettu olemme todella paljon. Se on vahvistanut suhdetta paljon, mutta myös tuonut omat vaikeudet.
Olemme molemmat vielä nuoria miehen kanssa, alle 35v. -ApVauhdikas suhde tarkoittanee draamaa, ehkä riitoja, eroja ja palaamista, varmaan alkoholia ja toisia naisia.
"Lujittanut" tarkoittaa, että olet läheisriippuvana aina ottanut hänet takaisin ja olette sopineet myrskyisästi, kunnes hän taas pettää lupauksensa. Sellainen suhde sekoittaa hormonit ja aiheuttaa riippuvuutta. Lisäksi olette menneet yhteen niin nuorina, ettet tiedä millainen on oikeasti hyvä suhde.
Entäs jos ne ovatkin toisia miehiä?
Miksi sun tarvitsee lässyttää??