Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa vanhaa ystävää mielestäni

Vierailija
10.01.2023 |

Yksi hyvä ystävyyssuhteeni meni kokonaan poikki , lopullisesti n. 5 vuotta sitten. Ennen tätä oli muutama vuosi hyvin vaikeaa ja raskasta aikaa.

Kun ystävyytemme alkoi, olimme teini-ikäisiä. Olimme toistemme parhaat ystävät. Sitten tulimme aikuisiksi, opiskeltiin jne . kun mä sain ensimmäisen lapseni, ystävä aina vannoi, kuinka mikään ei muutu ja olemme aina ystäviä.

Huomasin, että vauvani synnyttyä ystävä vältteli minua. Tiedän, että elämäntilanteemme olivat hyvin erilaiset. Kumpikin alkoi viihtyä uusien ystävien seurassa ja hyväksyin asian itse. Ystäväni oli mustasukkainen uusista kavereistani. Kun polttareitani järjestettiin, hän sabotoi montaa asiaa, olen kuullut jälkeenpäin.

Silti ystäväni tuntui aina syyttäjän minua siitä , että emme ole enää niin läheisiä. Milloin hän moitti epäilyksiä siitä, kuinka mieheni ei pitäisi hänestä tai jotakin hyvin outoa. Myöhemmin hän alkoi lähentyä mun ystävien kanssa ja koitti saada mut porukasta pois. Tässä kohtaa laitoin ystävyyden tauolle ja jossain kohtaa tämä ystävä alkoi vaatia, kuinka haluaa jutella asiat selviksi jne.

Tapasimme ja juttelimme, mutta silti tulin siihen tulokseen, että ystävyytemme ei vain toimi.

Miksi silti välillä asia tulee mieleen , vaikka itse päätin tämän ystävyyssuhteen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteyttä en aio ottaa enää. En vain ymmärrä, miksi vaivaan tällä itseäni

Vierailija
2/3 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sitä kaipaa ihmisiä jotka oli tärkeitä ja läheisiä. Hän vain ei enää ole se sama ihminen sillä lailla, me kaikki muututaan. Minäkin kaipaan exääni sellaisena kuin oli pari ekaa vuotta. Nykyisellään en halua olla hänen kanssa missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmasti ollut myös hyviä hetkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi