Missä käydä kodin ulkopuolella? Ei kavereita
Kaipaisin hirveästi kavereita, mutta kun niitä ei ole niin ei ole. Virkistäisi kuitenkin käydä jossain kodin ulkopuolella enemmän. Että edes näkisi ihmisiä. Ei nyt ole kyse siitä etten osaisi tehdä asioita yksin. Kaikki mun harrastukset on yksin tekemistä ja yleensä kotona tai luonnossa, samoin pitkälti myös työ on yksinäistä. Sanokaa mitä sanotte, mutta tuntuuhan se vähän hölmöltä mennä ruokaravintolaan yksin illalliselle. Mikä tekeminen olisi ns korviketta sille, etten voi mennä kaverin kanssa pariksi tunniksi lenkille höpisemään, ravintolaan syömään ja istumaan, kesällä terassille viettämään iltaa..
Yksinäinen N30
Kommentit (32)
Itse käyn kirjastossa, kirppiksillä ja urheilutapahtumissa. Parhaat ja pitkäaikaisimmat ystävät olen löytänyt urheilun parista.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan mitkään julkiset tilat ei käy kun voi mennä henki.
Hei, henki voi lähteä missä vain ja milloin tahansa.
Sit kuoleman jälkeen mietit miksi ihmeessä pelkäsit elää ja välttelit julkisia tiloja koko elämän etkä enää kuolleena voi saada sitä samaa tilaisuutta.
Missä asut suomessa? täältä luulisi löytyvän kaveri. Moni on yksinåinen ja kaipaisi harrastusseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn taidenäyttelyissä tai museoissa. Elokuvissa saa istua pimeässä eikä kukaan näe, olenko yksin. Saa kokea elokuvan vuorovaikutuksen ja maailman. Kirjastoissa ja kirjakaupoissa.
Minä tykkään käydä ihan ruokakaupassakin. Jos käyt samassa kaupassa säännöllisesti samaan aikaa, pikku hiljaa ihmisten kasvot tulevat tutuksi.
keskustele peilikuvasi kanssa vai etkö tykkää peilikuva itsekeskeisen. narsistin kommenteiteista
Täälä myös yksinäinen 38 v mies Asustelen pk-seudulla ja ei hirveesti ole harrastuksia ja olisi kiva tutustua ihmisiin.
Hei,
Sinulla on mukavan kuuloisia kiinnostuksen kohteita: luonto, ulkoilu, jne.
Mitä teet työksesi, kun kerroit, että sekin on yksinäistä?
Varmasti samanhenkistä porukkaa on, mutta törmääminen tietysti voi olla haasteellista.
Törmäät vielä moniin kivoihin ihmisiin 💪
Vierailija kirjoitti:
Täällä samat ajatukset ja olen suunnilleen ikäisesi. Missäpäin Suomea asut?
Itse Tampereella.
Älä n ais p elko viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoistyö? Jos tykkäät eläimistä niin löytöeläintalolla työskentely on ihanaa, on myös paljon ihmisten kanssa tehtävää jos se kiinnostaa enemmän. Leffa? Kansalaisopiston kurssit? Kahvila? Ei tunnu niin oudolta kuin ravintola yksinään.
Myös moni urheiluseura kaipaa jatkuvasti talkooväkeä, joten uudet ihmiset otetaan ilolla vastaan. Lajista ei välttämättä tarvitse tietää yhtään mitään, sillä talkoilla voi vaikka myydä kahvia ja pullaa jossain tapahtumassa. Itse olen vastaavaa kautta tutustunut ihmisiin uudella paikkakunnalla.
Tukihenkilöksi lapselle. Saat kiitollista seuraa mihin tahansa, jopa ravintolaan!
Tukiperheeksi, saat jopa kokonaiseksi viikonlopuksi seuraa ja ehditte tehdä mitä tahansa.
Vanhukselle ulkoiluttajaksi.
Veikkaisin, että melko yhteisöllistä tekemistä on mm. ruokajonojen vapaaehtoisilla työntekijöillä tai muussa yleishyödyllisessä toiminnassa, jossa tehdään asioita muiden hyväksi.
Käyn yksin kuntosalilla, jumpissa, uimassa, kahviloissa, kaupungilla pyörimässä, kirjastossa lukemassa ym. Tykkään!
Täällä samat ajatukset ja olen suunnilleen ikäisesi. Missäpäin Suomea asut?
Itse Tampereella.