Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yskä ei lähde yskimällä

Vierailija
10.01.2023 |

Yskä on kestänyt puolitoista viikkoa eikä osoita paranemisen merkkejä. Rohisee keuhkoissa. Yskänlääke, strepsilsit, yskää hillitsevät ei auta. Mikä auttaisi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulloon puhallus auttaa. Eli laita pulloon vettä, puhalla sinne kuplia pillin tai letkun läpi. Netissä on tähän hyvät ohjeet. Puhaltaminen avaa keuhkoputkia ja saa liman nousemaan ylös keuhkoista. Minulla on tästä juuri nyt akuuttia kokemusta koska minulla todettiin viime perjantaina keuhkokuume. Sairaalan lääkäri neuvoi mulle tämän asian.

Puputin puloja myydän apteekki.Jos sairalassa osastolla asiasta olut? Siellä opetettu puputin puloa käytää ja sen sa mukaan sietä ilmasiksi.Puputin pullon pitää laitaa märätty määrä vettä.Letkun pituuspitää olla märätyn pituinen ja ohjeisteetan miten sihen puhaletaan sarjoina.Joten voitte netiin laitta haun puputin pullo.Puputin pullon käyttö ohjeet.

Vierailija
22/22 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kualema tulloo kirjoitti:

Yskä on kualemaksi, ellei sitä tutkita ja hoideta ajoissa.

Luokkakaveri yski yläasteella puolitoista vuotta ja selvisi hengissä. Kuulema krooninen yskä. 

20 vuotta yskinyt kroonista atooppista kuivaa yskää. Kesäisin voi vähän helpottaa, tai sit ei, koska siitepölyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla