Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Skitsofrenia ja työnhaku

Vierailija
10.01.2023 |

Voinko ikinä löytää työpaikkaa jota ei häiritse säännölliset sairaslomat? Reuman takia ei saa olla fyysinen työ ja skitson takia ei vuorotyö. Joku kiva toimistotyö olis paras. Mulla lukiokoulutus, paperit LEEEEC.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikkaan pitää melkein ammattikoulutus, joten mikset lähde opiskelemaan? Sulla kuitenkin hyvät paperit.

Vierailija
4/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka paikkaan pitää melkein ammattikoulutus, joten mikset lähde opiskelemaan? Sulla kuitenkin hyvät paperit.

Opiskelin yliopistossa kuusi vuotta ja en saanut edes kandia tehtyä. Opiskelu ei oo mun juttu. Aivot ihan muussia nykyään.

Vierailija
5/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edellinen. Toimistotyöt vaativat nykyään koulutuksen lähes aina joten opiskelemaan hakisin aluksi.

Vierailija
6/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kuin edellinen. Toimistotyöt vaativat nykyään koulutuksen lähes aina joten opiskelemaan hakisin aluksi.

Mitä kannattais opiskella jotta pääsis toimistotyöhön?

Vierailija
7/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin yliopistossa kuusi vuotta ja en saanut edes kandia tehtyä. Opiskelu ei oo mun juttu. Aivot ihan muussia nykyään.

Amiksessa ei usein paljoa vaadita ja siellä saa helposti apua ja helpotuksia opiskeluongelmiin.

Vierailija
8/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amiksessa ei usein paljoa vaadita ja siellä saa helposti apua ja helpotuksia opiskeluongelmiin.

Mitä amiksessa kannattaa opiskella että pääsee siistiin toimistotyöhön?

Vierailija
9/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skitsofrenikko ja ammatiltani sosiaalityöntekijä. Toki tähän työhön vaaditaan yliopistokoulutus, mutta työ on siistiä sisätyötä. Sairauteni ei näy työssä selviytymisessä mitenkään. Sairauslomapäiviä viimeisen vuoden aikana on 4, ja nekin influenssan vuoksi.

Vierailija
10/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun kaveri on merkonomi ja erikoistunut toimistopuolelle ja on siellä töissä. Tosin merkonomina ei kai ole mitkään parhaimmat työllistymismahdollisuudet nykyään.

Vierailija
11/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkonomi tai tradenomi, taitaa kuitenkin olla ylitarjontaa markkinoilla.

Vierailija
12/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kandista siis kiinni tutkinto?

Harmittaa kyllä sun puolesta!

Vierailija
13/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen skitsofrenikko ja ammatiltani sosiaalityöntekijä. Toki tähän työhön vaaditaan yliopistokoulutus, mutta työ on siistiä sisätyötä. Sairauteni ei näy työssä selviytymisessä mitenkään. Sairauslomapäiviä viimeisen vuoden aikana on 4, ja nekin influenssan vuoksi.

Miten sairaus näkyy arjessasi? Se on ilmeisesti täysin hallinnassa. Millainen lääkitys sinulla on?Sosiaalityö ei ole sinulle liian kuormittavaa?

Vierailija
14/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sairaus näkyy arjessasi? Se on ilmeisesti täysin hallinnassa. Millainen lääkitys sinulla on?Sosiaalityö ei ole sinulle liian kuormittavaa?

Sairaus näkyy arjessa siten että kuulen ääniä, mutta olen oppinut elämään niiden kanssa. Mulla on lääkityksenä Lito ja Leponex. Sosiaalityö ei ole liian kuormittavaa, nautin työstäni ja esimieheni tietää tilanteeni.

Vierailija
15/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on diagnosoitu skitsofrenia mutta olen töissä. Välillä joudun ottamaan sairaslomaa jos oireet menevät oikein huonoiksi. Olen välillä töissäkin psykoosissa, mutta osaan elää sen kanssa.

Vierailija
16/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaus näkyy arjessa siten että kuulen ääniä, mutta olen oppinut elämään niiden kanssa. Mulla on lääkityksenä Lito ja Leponex. Sosiaalityö ei ole liian kuormittavaa, nautin työstäni ja esimieheni tietää tilanteeni.

Tosi kiva kuulla, että kaikki on hyvin.

Vierailija
17/17 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kandista siis kiinni tutkinto?

Harmittaa kyllä sun puolesta!

En oo tehnyt kandia enkä maisteria :(