Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saaren taika/Korealainen kosmetiikka

Ihoni mun
10.01.2023 |

Törmäsin Saaren Taikan omistajan tiktokkiin jossa hän arvostelee Korealaista kosmetiikkaa. Itse käytän lähes tulkoon pelkkää korealaista, ja tuntui ihan hatusta vedetyltä Saaren Taikan perustelut sille, että korealainen kosmetiikka ei sovi suomalaiselle iholle. Onko täällä muita jolle korealainen ihohoito sopii?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Nurme merkistä. Onkohan se virolainen.

Vierailija
2/7 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä hän tätä perusteli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Nurme merkistä. Onkohan se virolainen.

On. Minäkin tykkään, saippuoiden lisäksi on ihania vartalovoiteita ja -kuorintoja.

Vierailija
4/7 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittää ettei korealaisissa oo kosteuttavia ainesosia

Vierailija
5/7 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa ton tiktokin. Ihan höpön höpöä. Ei Johanna tiedä mitää korealaisesta kosmetiikasta. Sehän juuri on kosteuttavaa. Yrittää vaan dissata kilpailijoita ja lisätä myyntiä.

Vierailija
6/7 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Saaren taika on 100% someinfluensserinainostushuuhaapaskaa.

Toisaalta v i n o s i l m äkosmetiikka on niinvitun trendipellejuttu etten tiedä kumpi on pahempi.

Vierailija
7/7 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis korealainen kosmetiikkahan ei paljon muuta tee, kuin kosteuttaa, rauhoittaa ja kirkastaa ihoa. Iho on ihoa, oli se minkä väristä tahansa, joten ei ole olemassa mitään tiettyyn etnisyyteen sopimatonta/sopivaa kosmetiikkaa. Ihotyyppi (kuiva, normaali, rasvainen tai sekaiho) ja asuinpaikan ilmasto on asioita, jotka vaikuttaa siihen mitä kosmetiikkaa kannattaa käyttää.

Oma ihonhoitorutiini on sekoitus aasialaista ja länsimaista kosmetiikkaa: putsarit, perusvoide ja a-vitamiinivoide suomesta, etanaseerumi koreasta sekä aurinkovoiteet ja c-vitamiiniseerumi japanista. Tämä sopii minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi