Mulla ei oikeastaan ole ketään, jolle voisin rehellisesti ...
kertoa huolistani.
Koska kaikilla muilla on isompia ja vakavampia murheita.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Onhan sulla vauva.fi
Vauva.fi:llä avauksen tekijä on aina väärässä =)
ohis
Kirjoittele tänne :) Tai jos on asioita joita et halua tänne laittaa, tai kaipaat aitoa ihmistä kuuntelemaan, käy terapeutilla. Itsekin yhdessä vaiheessa elämää kävin ihan vaan jokusen kerran terapeutin kanssa juttelemassa itse maksaen, kun kaipasin vaan kuuuntelijaa ja sellaista ystävän tapaista, joka sanoisi ulkopuolista näkökulmaa asioihin, joita olin pohtinut.
Minulla on muutama ystävä, joille tavallaan jaan jokaiselle osan murheistani ja huolistani. Mutta kirjoitan aikuisenakin päiväkirjaa, sille pystyn ja voin olla täysin rehellinen.
Tärkeintä on, että saat ulos itsestäsi asiat vaikka kirjoittamalla. Näin niitä voi käsitellä monipuolisemmin. Joskus löytyy jopa ratkaisu kun paperilla pähkäilen huolia ja murheita, ihan kuin juttelisi jonkun kanssa.
Minulla ei ole ketään, jolle voisin puhua äitiydestä ja sen tuomista ahdistuksen tunteesta. Miten olla äiti ilman omaa äitiä. Millaista on murrosikäisen kanssa, miten selvittää lasten välejä, miten auttaa peloissa...
Mies ei ymmärrä, muita kelle puhua, ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ketään, jolle voisin puhua äitiydestä ja sen tuomista ahdistuksen tunteesta. Miten olla äiti ilman omaa äitiä. Millaista on murrosikäisen kanssa, miten selvittää lasten välejä, miten auttaa peloissa...
Mies ei ymmärrä koska ainakaan miellä ei ilmeisesti pysty pelkästään kuuntelemaan. Hän joko vähättelee tai tarjoaa helppoja ratkaisuja.
Minullakaan ei ole ketään. Siskoni avautuu minulle, mutta en osaa vuodattaa takaisin omia asioitani. Tosin en koe, että nyt pitäisikään puhua mistään. En osaa vatvoa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ymmärrä koska ainakaan miellä ei ilmeisesti pysty pelkästään kuuntelemaan. Hän joko vähättelee tai tarjoaa helppoja ratkaisuja.
Piika ei saa vaivata kitsasta isäntää turhilla murheilla. Oikeesti.
Omatkaa sen verta itsekunnioitusta ettekä jää henkisesti ja fyysisesti halpojen partnereiden seuraan.
Onhan sulla vauva.fi