Mitä 18-vuotiaalle pojalle syntymäpäivälahjaksi?
Mitä ostaisin 18-vuotiaalle lahjaksi? Raha on tietty klassikko, mutta haluaisin antaa jonkun oikean lahjan, josta on iloa vielä kymmenen vuoden päästä. Kyseessä aikas urheilullinen kaveri, joka myös pelaa videopelejä silloin tällöin. Vinkkejä, kiitos! 😊
Kommentit (452)
HEI! NÄMÄ syntymäpäivät ovat kuulemma Lasten leikkiä , ja vain julkkisilla on oikeus viettää täysiä vuosia myös Aikuisena Ei tavisilla!
Näin sanottiin eilen kun soitin Sukulaiselleni että isällä on 80- v syntymäpäivä , ja otti siitä hirveöt pultit . Ja raivosi Hän EI pidä syntymäpäiviä!
Eli Hei! Ei sitä kai saa 18 vuotiaskaan viettää Synttäreitä!
KYLLÄ ENNEN : Vietettiin syntymäpäiviä siis muutkin eikä julkkiset.
18, 20, 25, 30, 50, 55, 60, 65, 70, 75, 80, 85, 90, 95 ja 100- Synttäreitä.
Mutta nykyään kai se On hirviä, juttu Että jos joku vihaa
Sydämmensä kyllyydestä on Synttärit Fobia, niin sitä Ei muut
Saa viettää Synttäreitä!
Ja ens vuonna on 50-t ois edessä en ole julkkis niin ne on kai varakain pidettävä.
Niin mitä 18- v ? Kun se on hirveä juttu kuulemma kun Aikuinen pitää Synttärit ei sitä tiiä mitä ostaa.
Kyllä itse pidin myös 18- v synttärit mutta en mä enää muistanut! Että Suvussa on Hirveä Synttäri fobiaisuus .
Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä :D
No anyway toisen Fatboyn päälle me laitettiin AMBRONITE-colat.
Semmoista kunnon pallomaista pyllyä toiselta pojalta. :P Tiedät kyllä, että oma poikasi sellaisesta pitää.
Muttajoo ihan naurettavaa lässytystä ja yksittäisiin sanavalintoihin takertumista
Taitaa olla voimavarat vähissä :-(.
Eikö kouluttamaton mies kelpaa naisille?
Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".
Thaihieronta onnellisella lopulla
Airturn2:sta kovasti radiossakin mainostetaan. On vieläpä alessa.
Tuollainen vainoharhaisuus tuntuu häiritsevältä.
Muutettiin ja uuden naapurin 11v tyttö jutteli niitä näitä kunnes tokaisi. Olen kumminkin varakkaasta perheestä, isillä on Mersu.