Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti että ostettaisiin sellainen joulukinkku ensi viikonlopuksi ja paistettaisiin, aika hassua olisi

Vierailija
15.11.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin niin paljon kuin jaksettiin viikonloppuna ja loput pakastettiin. Tänään on tulossa vieraita ja tarjolla on yllätys yllätys kinkkupiirakkaa. Olen tehnyt kinkusta myös kastiketta, pitsaa, leivän päälle yms. Ostettiin tanskalainen kinkku ja kilohinta oli 2,90. Eipä siihen hintaan paljon mitään muuta lihaa edes saa.

Vierailija
2/6 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin taidan ostaa - pidän kinkusta eniten kun sitä syödään kuumanna. Jouluna on paljon muuta hyvä ruoka, ja appivanhemmat tarjoavat kinkun aina vaan kylmänä ja silloin kun on jo ihan ähky...

Lapsetkin tulee iloiseksi...

Miksi sitä ei nyt saisi jo syödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne kuin 8:lla. Eikä anoppilassa oikein kehtaa santsatakaan.

Vierailija
4/6 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen murehtinut, kun en saa kinkkua. Mutta voihan sitä tosiaan tehdä jo nyt :)

Vierailija
5/6 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naminami. Huomenna paistelemaan ja sitten nautitaan. Toivottavasti maistuu sitten jouluna yhtä hyvältä kun näin varkain jo aloitetaan.. =)

Vierailija
6/6 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee muuten ihan mielettömän hyvää kinkkupiirakkaa, kun tekee sen itse ylikypsäksi paistetusta kinkusta.

Valmis Sunnuntai-piirakkapohja, kinkkua, kasviksia maun mukaan, munamaito ja päälle vielä vähän juustoraastetta. Keran laitoin myös aurajuustoa ja ananasta ja mies nuoli lautasenkin. Nam!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi