Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen miettinyt tarkkaan.

Vierailija
09.01.2023 |

Eikös seksuaalisuuden ja siitä nauttimisen pitäisi kuulua kaikille?

Minä olen keskiasteisesti kehitysvammainen tyttö. En ole koskaan saanut seksuaalisuudesta oikein mitään neuvoja. Koulussa tai missään ei puhuttu näistä asioista.

Vasta tätä lukiessa olen ajatellut, että nauttiminen pimpin koskettelusta kuuluu minullekin. Vaikka olen pikkutytön tasoinen, 8-vuotias älyllisesti. Ja älykkyysosamääräni on jotakin 47-48.

Tykkään leikkiä prinsessaleikkejä ja katson lastenohjelmia. Mutta minullekin pitäisi kuulua seksuaalisuus, vaikka olen ohjaajien ja muiden mielestä sellainen suloinen, ihana tyttö, joka pitää tukan saparoilla ja leteillä.

On hyvä olla sellainen, jota pidetään ihanana prinsessana. Ja minua pidetään kävelevänä esimerkkinä inhimilisyydestä ja aitoudesta. Silti seksuaalisuus kuuluu keskiasteisesti kehitysvammaiselle tytöllekin.

Olen miettinyt, että jos älykkyysosamäärä minulla olisi jotain 147-148 niin olisinko parempi ihminen jos olisin huippu älykäs niin olisinko hyvempi ihmisenä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus ei ole henkisesti 8 vuotiaan kirjoittama.

Vierailija
2/4 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Setä voi tulla auttamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekaisin.

Vierailija
4/4 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi trollata. Jos älykkyysosamääräsi olisi noin alhainen, niin et todellakaan osaisi kirjoittaa noin hyvää tekstiä ja käyttää internettiä niin, että kirjoittaisit jollekin netin keskustelupalstalle. Minä olen hoitanut kehitysvammaisia ja tiedän, että keskivaikeasti kehitysvammainen ei osaisi kirjoittaa noin hyvin ja äo 48-49 tarkoittaa, että on keskivaikea kehitysvamma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi