Minulla on kaksi lasta, molemmilla eri isät.
Olen kahden lapsen äiti, molemmilla lapsilla eri isät. Suhteeni nuorimmaisen isän kanssa on pohjamudissa ja pohdin vain, että viitsiikö tästä lähteä, ei varmasti kukaan huoli tällaista naista. Ahdistaa.
Kommentit (16)
Mulla oli työkaveri, jolla oli neljä lasta, kaikki eri miesten kanssa, eikä kukaan miehistä asunut hänen kanssaan yhdessä. Työkaverit selän takana arvostelivat, minusta hän oli mukava ihminen.
Kyllä huolii. Mulla on lapsia kolmen eri miehen kanssa, syitä tässä sen kummemmin avaamatta, ja hyvin kelpasin sinkkumarkkinoilla. Nyt siis olen suhteessa.
Kyllä se jotain kertoo ihmisestä, jos on monta lasta ja kaikilla eri isä. En tiedä voiko se kertoa mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jotain kertoo ihmisestä, jos on monta lasta ja kaikilla eri isä. En tiedä voiko se kertoa mitään hyvää.
Niin. Kyllähän se jotain kertoo ihmisestä myös, jos sillä on Audi tai metallialan tutkinto tai lomaosake. Ja kaikissa voimme varmasti nähdä niin hyvää kuin huonoakin.
Vierailija kirjoitti:
2 ei ole monta.
Minunkin lapsillani on eri isät ja 10 vuotta ikäeroa.
Vanhemman isä oli kuollut kun nuorempi syntyi.
Minäkin harrastan tuollaista. Lasteni nimet ovat Antonio, Boris, Carl-Gustaf, Darya, Erkki, Fatima ja Giovanni.
Näin miehenä se on fiksua erota ja olla tekemättä lapsia jos homma ei toimi. Mutta kun se ei ole toiminut seuraavankaan kanssa, se saa miettiin että otatko opiksi virheistä mitä teet. En ottaisi tuollaista naista, koska muitakin vaihtoehtoja on.
Olet ennemmin huonossa suhteessa kuin yksin. Kukaan ei halua sellaista naista tai miestä. Et saa toimivaa patisuhdetta aikaiseksi ja syy löytyy ihan sinusta itsestäsi.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b68979f4-0201-480a-819f-07fcfe… monilla julkkiksillakin. Minulla on kolmelle eri miehelle lapsia ja enpä ole sen kummempi. Vanhin on jo kolmikymppinen ja nuorin koululainen Hyvin fiksuja ja pärjääviä ovat.
Monella miehellä on monen naisen kanssa lapsia. Kelpaako ne miehet sonneiksi😄
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Oli valinnan varaa kenet otan mieheksi.
Mitä jos keskittyisi niihin olemassaoleviin lapsiin eikä uusiin miehiin?
Ei huoli ei. Kyynel!