Oletko pieraissut kuusysissä
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään istua kunnolla miehen naaman päälle niin , että rööriaukkoni on varmasti miehen suun päällä ja töräyttää kunnon orkesterin. Mieluummin silloin kun vatsa on muutenkin löysällä.
N23
En usko että mies nauttii kun istut sillin hajuisen alapääsi kanssa naamalle. hyh.
Mies on alistettava n@rttu eikä minua kiinnosta nauttiiko hän.
N23
Mitäää? Eikö 69: ssä kuulukin pieraista??
Kyllä näin on käynyt tuon tuosta mulle ja kavereilleni. Mutta ei se miesten kesken haittaa, sellainen tiukka, kuiva ja terävä nuoren miehen paukku kiihottaa vaan. T Jykä23
Pieru ei haittaa, eikä edes sellainen jäykkä paskakanki. Mutta jos ruikulia tulee, niin se voi hieman viedä fiilistä, mutta en silti lopettaisi touhuja kesken.
Ei mutta HJK:ssa ja Lahden Reippaassa kylläkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään istua kunnolla miehen naaman päälle niin , että rööriaukkoni on varmasti miehen suun päällä ja töräyttää kunnon orkesterin. Mieluummin silloin kun vatsa on muutenkin löysällä.
N23
En usko että mies nauttii kun istut sillin hajuisen alapääsi kanssa naamalle. hyh.
Mies on alistettava n@rttu eikä minua kiinnosta nauttiiko hän.
N23
Siinä on nainen minun makuuni!
Pari kertaa olen saanut pierun suoraan kieleeni persettä nuollessa. Ja ei, en pitänyt tästä vaikka perseen nuoleminen kuuluukin repertuaariin
Pierut ovat elimellinen osa 69:ää. Ne antavat lisäpotkua nautinnoille.
Vaikka muuten pieren paljon, niin seksin aikana en ikinä. Varma tunnelman tappaja.
M45
Kaikkihan ne. Koko pukukoppi haisee Lahdessa.
brääp