Kauhea vaiva hakea tuo esikoululainen joka päivä eskarista pieneten kaksosten kanssa?
Kommentit (11)
tää on ihan perseestä tää talven pukimisrumba tuplien kanssa. Koita kestää, nopeasti kasvavat ja pian jo pukevat itse ;).
minä teen vuorotyötä ja viikolla välillä vapaata. Eskari tehtäviä on lapsilla vain parina päivänä viikossa, joten silloin tietysti vien lapset eskariin. Muina päivinä ovat kotona, jos eskarissa ei tapahdu mitään erikoista.
mulla auto käytössä vaikka lyheyhkö matka ja nuorempi jo 4v,
eli mulla asiat vissiin aika hyvin...
Peesaan yhtä tuossa edellä, vie vain niinä päivinä kuin on todella tarpeen. Itsekin vien kun on matikka tai äidinkielipäivä, muina päivinä en välttämättä vie.
Niin meidän eskarissa ei saa lapsi kulkea yksin vaikka olisi vanhempien lupa!
ne kullanmurut on jo 15 v ja tätiä vieläkin itkettää tädin kullanmurut, kun on ne niin ihania. (On mulla omakin lapsi, tosin vaan yksi)
sellainen ikäero että äidillä ei ole suunnilleen mitään ongelmia.
Että ongelmansa kullakin.
Voiko tulla eskarilainen jonkun naapurin kanssa kotiin?
että jotkut vievät lapsensa eskariin silloin kun sattuu huvittamaan. Meilläpäin kyllä kaikki lapset ovat eskarissa joka päivä, jos eivät ole sairaana.
Vanhemmat toki olisivat vieneet, mutta nostivat mekkalan kun naapurin poika sai taksikyydin pitkän matkan vuoksi, mutta heidän tyttö ei! Eli kivaa tasavertaisuutta. No nyttemmin koulukyyti on järjestetty kun sattui sellainen mamma asialle jota ei niin vaan poljeta :)
meni vähän asian vierestä....
Vierailija:
Niin meidän eskarissa ei saa lapsi kulkea yksin vaikka olisi vanhempien lupa!
aurattu ja siellä puli metrisessä loskassa yritin työntää nuorempaa rattaissa ja vetää isompaa pulkassa. Sanoin jo eskarissa että jos ei tiet ole huomenna kunnossa en tuo esikoista. Meidänkin eskarissa pitää olla paikalla jos ei ole syytä poissaoloon koska vaikuttaa henkilöstön määrään kuinka paljon on lapsia paikalla. Yksin ei saa lähettää vaikka meilläkään ei matka ole kovin pitkä.
Meillä oli eskari ihan vieressä ja esikoinen kulki aikoinaan (no, 2 vuotta sitten) omin päin eskariin ja takaisin. Siihen tarvitsi antaa kirjallinen lupa eskariin.