Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen asuinalue on Kaitaa/Iivisniemi Espoossa?

Vierailija
08.01.2023 |

Tiedän että metroasemalla oli juuri puukotus mutta onko muuten ok? Alueella on koulu ja ruotsinkielinenkin päiväkoti lähellä. Sekä kmarket ja metro, jolla pääsee kaupunkiin näppärästi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen palsta tämä vauva.fi. Olen asunut Iivisniemessä 70-luvulta lähtien ja voin kertoa, että huopatossutehdas, jossa tapahtunut keskiluokkaistumista. Metron ja isojen remonttien myötä hinnat nousussa. Luonnonläheinen merellinen paikka, jossa saa kulkea täysin rauhassa mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Koiranomistajan paratiisi. En ole koskaan ymmärtänyt miksi tätä paikkaa ei ole osattu arvostaa.

Vierailija
22/32 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoolainen kirjoitti:

Kummallinen palsta tämä vauva.fi. Olen asunut Iivisniemessä 70-luvulta lähtien ja voin kertoa, että huopatossutehdas, jossa tapahtunut keskiluokkaistumista. Metron ja isojen remonttien myötä hinnat nousussa. Luonnonläheinen merellinen paikka, jossa saa kulkea täysin rauhassa mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Koiranomistajan paratiisi. En ole koskaan ymmärtänyt miksi tätä paikkaa ei ole osattu arvostaa.

Aivan. Luulen että yksi ja sama on nyt lähettänyt monta ikävää viestiä tänne. Poikani asui siellä useita vuosia kahden kouluikäisen lapsen kanssa. Kävin usein siellä heidän luonaan. Hyvin rauhallinen paikka ja poikani viihtyi todella hyvin. Hän vieläkin sanoo että oli tosi kiva paikka, muutti pois mm työpaikan takia. Korjaus vielä siihen että "Soini asuu elementti kerrostalossa", ei asu, vaan rivitalossa. Rauhallisen oloinen paikka puistoalueineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
24/32 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
25/32 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asu kerrostalossa.

Vierailija
26/32 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mielenterveysongelmia, kun kirjoitat valheita ?

Vierailija
27/32 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin minulla on ollut Kaitaasta hyvä kuva rauhallisena asuinalueena mutta onkohan jokin viime aikoina muuttunut sillä nyt olen kuullut erilaisista levottomuuksista ko alueella. Saattaa toki mennä ihan sattumankin piikkiin.

Vierailija
28/32 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään villi paikka ole, joskus toki pizzerialla voi olla jotain. Mukavaa siellä siis kuitenkin on.

Vierailija
29/32 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo soini asuu Iivisniemessä

Vierailija
30/32 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hannusjärven alueella ollut levottomuuksia?

Vierailija
31/32 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin minulla on ollut Kaitaasta hyvä kuva rauhallisena asuinalueena mutta onkohan jokin viime aikoina muuttunut sillä nyt olen kuullut erilaisista levottomuuksista ko alueella. Saattaa toki mennä ihan sattumankin piikkiin.

Aiemmin Kaitaa on ollut aivan persläpi. 

Vierailija
32/32 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Hannusjärven alueella ollut levottomuuksia?

Vanha ketju, mutta ei ole tullut huomattua tässä neljän vuoden aikana, kun täällä asunut. Lastensuojeluyksikön asukkaat ovat saattaneet hieman häiriötä aiheuttaa 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi