Apua. Pommiin nukkuminen on lähtenyt lapasesta.
Ihan pelottaa huominen aamu. Nukuin keskiviikona niin, että myöhästyin tunnin töistä. Pomo oli hyvin ymmärtäväinen ja kaikki ok, mutta sama toistui myös torstaina ja tuolla kertaa myöhästyin yli 2h.
Ei ole mitään trollailua.Tämä on aivan kamalaa ja täla kertaa pomo oli jo vakavampi, mutta antoi vielä anteeksi.
Huomenna taas klo 7 töihin.
Hirvittää.
Kommentit (47)
Mä olen joskus nukkunut 10 asti vaikka piti olla töissä 7:30 :D
Helpotti kun ostin sellaisen kirkasvaloherätyskellon, sen jälkeen en ole nukkunut pommiin enää kertaakaan.
Ap ajattele jo huomista. Heräät ja huomaat, että klo lähenee puolta päivää ja 10 puhelua töistä. :)
Ihanaa kun ei tarvii herätä mennäkseen työhön. Herään millon sen aika on, kahvit hedelmän kera ja koiralenkille.
Vierailija kirjoitti:
Ap ajattele jo huomista. Heräät ja huomaat, että klo lähenee puolta päivää ja 10 puhelua töistä. :)
Hiljaa!!
Tämä on vakavaa.
Ap.
Hanki herätyskello. Laita kännykän herätyskello monta kertaa herättämään puolen tunnin välein.
Myös: mene ajoissa nukkumaan, älä valvo. Mene jo yhdeksältä illalla nukkumaan.
Meidän klo 7 työt aloittavien pitäisi olla jo nukkumassa. Aamuherätys tulee olemaan taas raskas.
Nonii, kannattaa vielä tähän aikaan ilmeisesti tuijottaa ledvaloruutua, kun täälläkin kirjoittelet. Nyt melatoniinintuotantosi ei voi käynnistyä vielä ainakaan pariin tuntiin, vaikka nukahtaisitkin ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaa!!
Tämä on vakavaa.
Ap.
Kaikille ei vaan aamutyö sovi eikä sille aina voi yhtään mitään. Itsellä ihan sama homma, ja nyt olen ja aion pysytelläkin vain iltatöissä. Järki menee siitä ikuisesta stressaamisesta kun monet meistä on ihan tosi tunnollisia mutta aamuherääminen ei aina ole asia jihon voisi riittävästi itse vaikuttaa vaikka miten haluaisi, tsemppiä ahkeralle arjen ahertajalle kinkkisellä ominaisuudellasi! En tajuu eikö ole herätyspalvelua tai jotain, itsellä ollut onni kun perheen jäsenet kattonu että oon heränny! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaa!!
Tämä on vakavaa.
Ap.Kaikille ei vaan aamutyö sovi eikä sille aina voi yhtään mitään. Itsellä ihan sama homma, ja nyt olen ja aion pysytelläkin vain iltatöissä. Järki menee siitä ikuisesta stressaamisesta kun monet meistä on ihan tosi tunnollisia mutta aamuherääminen ei aina ole asia jihon voisi riittävästi itse vaikuttaa vaikka miten haluaisi, tsemppiä ahkeralle arjen ahertajalle kinkkisellä ominaisuudellasi! En tajuu eikö ole herätyspalvelua tai jotain, itsellä ollut onni kun perheen jäsenet kattonu että oon heränny! :D
Olen aina ollut iltaihminen, ja aikaisin herääminen on ihan tuskaa. Pahinta oli aikoinaan kesätöissä, jolloin jouduin heräämään joka roinen viikko joskus klo 04.30 ollakseni töissä 06. Valtavasta väsymyksestä huolimatta en kuitenkaan pystynyt ikinä nukahtamaan ajoissa, vaan valvoin myöhään, ja yön aikana heräsin ihan paniikissa x kertaa, että olenko nukkunut pommiin (en kertaakaan tehnyt niin). Aamulla töihin ihan silmä poskella. Ei enää ikinä tuollaista
Vierailija kirjoitti:
Sä oot törkeä. Heität läppää tuollaisella, vaikka kysymys on näin isosta asiasta toiselle, kuin työ ja ehkä mahdollisesti ura.
Häpeä. Toivottavasti heräät itse 6h pommiin nukkuneena. :)
Meet jatkossa nukkumaan klo ennen 21
Herätyskello pörräämään ja 5m päähän sängystä, että pakko nousta.
Herätyskello soimaan ajoissa, laita sen verran kauaksi sängystä, että on pakko nousta ylös sammuttaakseen sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaa!!
Tämä on vakavaa.
Ap.Kaikille ei vaan aamutyö sovi eikä sille aina voi yhtään mitään. Itsellä ihan sama homma, ja nyt olen ja aion pysytelläkin vain iltatöissä. Järki menee siitä ikuisesta stressaamisesta kun monet meistä on ihan tosi tunnollisia mutta aamuherääminen ei aina ole asia jihon voisi riittävästi itse vaikuttaa vaikka miten haluaisi, tsemppiä ahkeralle arjen ahertajalle kinkkisellä ominaisuudellasi! En tajuu eikö ole herätyspalvelua tai jotain, itsellä ollut onni kun perheen jäsenet kattonu että oon heränny! :D
Olen aina ollut iltaihminen, ja aikaisin herääminen on ihan tuskaa. Pahinta oli aikoinaan kesätöissä, jolloin jouduin heräämään joka roinen viikko joskus klo 04.30 ollakseni töissä 06. Valtavasta väsymyksestä huolimatta en kuitenkaan pystynyt ikinä nukahtamaan ajoissa, vaan valvoin myöhään, ja yön aikana heräsin ihan paniikissa x kertaa, että olenko nukkunut pommiin (en kertaakaan tehnyt niin). Aamulla töihin ihan silmä poskella. Ei enää ikinä tuollaista
Sama se on aina mullakin ollu, samoilla silmillä on pitäny aika paljon vetää ennen tätä iltatyötä, se illalla piristyminen vieläpä näköjään pahenee siitä aamuheräämisen ahdistelusta! Oikeesti mulla se virittyminen on helpottanut nyt kun tiiän että saan ihan luvan kanssa valvoa silloin kun olen luonnollisesti virkeimmilläni. Riittää niitä aamuihmisiä minun puolesta tekemään nuo aamutyöt, en haluu sitä silmä poskella elämää itekään enää ikinä, henki menee
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joskus nukkunut 10 asti vaikka piti olla töissä 7:30 :D
Helpotti kun ostin sellaisen kirkasvaloherätyskellon, sen jälkeen en ole nukkunut pommiin enää kertaakaan.
Mä nukuin kerran nuorena klo 14 asti, kun työaika loppui kolmelta. En enää edes muista minkä meriselityksen siihen keksin. Muistaakseni siinä kävi niin ettei kännykkäni vaan herättänyt, se oli niissä vanhoissa kännyköissä aika yleistä. Ja mä nukun ihan tolkuttomasti kunhan saan unen päästä kiinni, ellei mikään herätä.
Vierailija kirjoitti:
Herätyskello soimaan ajoissa, laita sen verran kauaksi sängystä, että on pakko nousta ylös sammuttaakseen sen.
Selvästi aamuvirkut täällä jakelemassa neuvoja, ei oo kuule mikään pakko nousta sammuttamaan jos on oikein ehta iltavirkku :D
Eikä. Annatko itsellesi luvan nukkua!?
Nyt ryhtiä vähän.