Jälkitarkastus
huomenna. Saanko sieltä heti pillerit tai reseptin niihin ? Voiko ne ottaa heti käyttöön. Vai olisiko sittenkin kierukka parempi... hmmm pohdintaa... Ainakin 2-3 vuotta ehkäisyn tarve.
Kommentit (8)
Oletko miettinyt myös hormonikierukkaa tai hormonikapseleita, kun noinkin pitkä ehkäisyn tarve?
käyttöön vai pitääkö tässä odotella kuukautisia ensin alkavaksi ? Kokemusta on kierukasta kyllä ja se oli hyvä ! Mut sillon muistaakseni piti odotella ekat kuukautiset alkaneeksi. Mut siitä on pian 7 vuotta aikaa.
varmaan seuraavat 10 kk. Mikä ero e-pillereillä ja minipillereillä ? Toiset saa siis vaikka imettää vai ? Olenpas tiedoton ! ap
mutta minä en ainakaan saanut kierukkaa heti. Pitää olla puhdas papa-näyte että sen voi laittaa, ja täällä (kotka) papa otetaan vasta kun on ollut kahdet kuukautiset. Tosin lääkäri sanoi että jos imetän pitkään ja tahdon kierukan jo aiemmin niin poikkeuksellisesti papa voidaan ottaa 4-5 kk synnytyksestä vaikkei menkkoja olisikaan.
Vierailija:
mutta minä en ainakaan saanut kierukkaa heti. Pitää olla puhdas papa-näyte että sen voi laittaa, ja täällä (kotka) papa otetaan vasta kun on ollut kahdet kuukautiset. Tosin lääkäri sanoi että jos imetän pitkään ja tahdon kierukan jo aiemmin niin poikkeuksellisesti papa voidaan ottaa 4-5 kk synnytyksestä vaikkei menkkoja olisikaan.
miks otatte minipillereitä vaikka imetätte? Mä en ottais, koska ihan varmaan kulkeutuu niistä jotain maitoon
Varmaan siitä ero johtuu, miksi minipillerit käy heti synnytyksen jälkeen, luulisin.
yhdet menkat oli alla, mutta papaa ei ollut otettu
e-pillereitä ei saa jos imettää.