Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumppanin puh.numeron käyttäminen?

Vierailija
08.01.2023 |

Taustaa: muutaman vuoden yhdessä ollut, avoliitossa pariskunta. Itse päätin vaihtaa operaattoria ja en muistanut omaa uutta numeroani ja ajattelin aamusta tilata jotain pientä tarviketta netistä kun yhdessä vielä makoillaan sängyssä.

Yleensä tulee maililla kaikki tänäpäivänä mutta joskus lähettäjät pistävät vaan tekstiviestin ja voi jäädä paketti saamatta postista. No, en aamutokkurassa vaivautunut nousemaan sängystä ja tarkistamaan uutta numeroani, ja ajattelemattomuuttani mietin sitten että no laitetaan kumppanin numero varalta tähän että jos sieltä joku tekstari tulisi mailin sijasta. Hän sanoi että ei käy, ota se pois ja otin pois.

Mutta alkoi huutaa ja mesota oikein kunnolla. Kuinka saatan edes ajatella tekeväni jotain niin katalaa, ja kuinka hän ei halua joutua ongelmiin ja kuinka puhelinnumero niin henkilökohtainen juttu että sama kuin käyttäisin hänen alushousujaan. olin että ok, en ehkä itse ajatellut sitä samoin kun usein tilataan mun nimellä hänenkin samppoonsa yms. ja jaetaan juttuja että nyt tiedän, eikä tässä ollut mitään kyseenalaista mistä mitään ongelmia sulle olisi edes tullut. Mutta suuttui vaan lisää, ja alkaa huutaa että ootko hakenut pankkilainankin hänen numerollaan, minkä numeron laitoit lainahakemukseesi. En oo laittanut kerron, ja komentaa kovaan ääneen vakuuttamaan minkä numeron olen laittanut viikko sitten. kerron etten nyt osaa sanoa oliko uusi vaiko vanha ja huutaa vaan että älä esitä tyhmää kerro totuus! KErron etten sitä voi tarkastamatta tietää enkä voi katsoa kun huudat mulle niin että pahaa tekee, ja jatkaa vaan. Tulee koneelle tarkistamaan mun papereista ettei ole hänen numeroaan, ja alkaa väittää että laitan "kaikkialle" hänen numeronsa, ilman että voi mainita yhtäkään esimerkkiä. Kohta jo huutaa vähän kaikesta, ja lopulta kun pari tuntia on mennyt en voinut muuta kuin lähteä kodista kun hänkin jo neuvoi niin tekemään. Ja tätä ennen oli halinut ja kertonut kuinka rakas olen.

Tässä sitten olen sitä pohtinut, että oliko tuo rikkeeni tosiaan niin järkyttävä, että vaatii taas näitä viikottain toistuvia draamoja, joka viikko eri teemalla mutta nyt oli tällainen. Olettaisin että jos pahoittelee ja voidaan sopia ettei jotain sitten tehdä, mutta tämä menee aina järjettömäksi huutamiseksi vaikka anelee että älä huuda, keskustellaan yms.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä