Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, seurustelisitko miehen kanssa, joka on toimistotyöntekijä

Vierailija
08.01.2023 |

Ja koulutukseltaan amis.

Vai haluatko hienompaa?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asianajaja toimistotyöntekijä?

Vierailija
42/58 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä huhuilee toimistotöissä viihtyvä OnlyFans mies siistissä toimistoasussa. Tervetuloa juttelemaan toimistoasioista minun OnlyFansiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisin, toimistotyöntekijöillä on homma yleensä hallussa.

Vierailija
44/58 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotyötä on niin monenlaista. 

Verotoimistossa tehdään toimistotyötä. 

Voi olla vaikka vastaanottoaulassa vahtimestarina, niin aika paljon sekin on toimistotyötä...

Tai puhelunvälittäjä, juu, miehiäkin on puhelunvälittäjinä. Joku varaston pomo, toimistotyötä se taitaa aika paljon tehdä.

Sähkösuunnittelija, myyjä jossakin vertaassa, no, toimistotyötä siihenkin paljon kuuluu.

Arkkitehti, ai niin, arkkitehti ei ole amis.

Vierailija
45/58 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko asianajaja toimistotyöntekijä?

Näköjään, kuten myös toimitusjohtaja, talouspäällikkö, kehitysjohtaja ja kaikki joita toimistolla nyt ylipäätään on.

Ja ilmeisesti myös se siivoojakin.

Vierailija
46/58 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimistorotat ovat beettoja.

Alfat ovat johtajia joita toimistorotat juurikin ovat..

Vierailija
47/58 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kerrankin mies, joka osaa hoitaa talousasiansa, sijoitukset, veroasiat ja jopa perustamansa yrityksen asiat.

Vierailija
48/58 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisin seurustella toimistotyöntekijän kanssa, mutta en mielellään amiksen kanssa. Useimmiten sen vaan näkee ihmisestä onko hän käynyt lukion vai pelkän amiksen, ei siitä mihinkään pääse. 

Pelkällä lukion käymisellä ei pitkälle nykypäivänä pötkitä. Parempi käydä amis jos ei aio käydä peruskoulun jälkeen kuin 3 vuotta koulua. Myös se amiksen käynyt voi muuten jatkaa ammattikorkeaan tai yliopistoon.

Itse olen ylioppilas, lähihoitaja ja nyt opiskelen sairaanhoitajaksi. Samalla teen avoimessa yliopistossa opintoja ja suunnitelmana suunta sinne kun valmistun AMK:sta. Ylimielistä musta ei kuitenkaan koskaan tule. 

Vierailija
49/58 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei suoraan sanottuna kiinnosta missä mies on töissä, mutta en ole itsekään mitenkään "onnistunut" ihminen. 

Vierailija
50/58 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eipä tuo olisi suuri plussa eikä miinus, muut ominaisuudet ratkaisisivat. Samassa työpaikassa en haluaisi olla, koska mun on vaikeaa "nakittaa" sihteereitä, vaikka tajuan että he ovat siellä mahdollistamassa työni ja vapauttamassa aikaani omaan tehtävääni. Omaa miestä olisi vielä oudompi nakittaa :D

Vierailija
51/58 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä jottei,jos on fiksu muuten :)

Vierailija
52/58 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista yhdistelmää juurikaan ole.

Häh? Sellaisiahan toimistotyöntekijät enimmäkseen juuri ovat, amiksia koulutukseltaan. Toimistosihteerikin on amiskoulutus.

Vierailija
53/58 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffeillä tarkistetaan työnkuva ja mahdolliset aukot cv:ssä. Vaikea sanoa etukäteen.

Vierailija
54/58 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusjohtajakin työskentelee toimistossa, ehkä kotonaankin. Mutta sihteerisetä on toimistossa siivouskomerossa tai papereissa.

Vierailija
55/58 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisin seurustella toimistotyöntekijän kanssa, mutta en mielellään amiksen kanssa. Useimmiten sen vaan näkee ihmisestä onko hän käynyt lukion vai pelkän amiksen, ei siitä mihinkään pääse. 

Pelkällä lukion käymisellä ei pitkälle nykypäivänä pötkitä. Parempi käydä amis jos ei aio käydä peruskoulun jälkeen kuin 3 vuotta koulua. Myös se amiksen käynyt voi muuten jatkaa ammattikorkeaan tai yliopistoon.

Itse olen ylioppilas, lähihoitaja ja nyt opiskelen sairaanhoitajaksi. Samalla teen avoimessa yliopistossa opintoja ja suunnitelmana suunta sinne kun valmistun AMK:sta. Ylimielistä musta ei kuitenkaan koskaan tule. 

Joo ei ehkä pelkällä lukiolla, mutta puhunkin nyt sivistyksen tasosta. Usein lukion käyneet ovat ihan eri kaliiberia kuin pelkän amiksen käyneet...

Vierailija
56/58 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amiksista huokuu sellainen tietynlainen junttius. N43

Sinäpäs se olet varsinainen intellektuelli.

Vierailija
57/58 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ehkä pelkällä lukiolla, mutta puhunkin nyt sivistyksen tasosta. Usein lukion käyneet ovat ihan eri kaliiberia kuin pelkän amiksen käyneet...

Ai että nämä "usein" inttäjät ovat niin hauskoja. Todellisuudessa laukovat vain omia ennakkoluulojaan. Tilastollisia faktoja amislaisten eri kaliberisuudesta ei kuitenkaan taida löytyä.

Vierailija
58/58 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin raksaukon