Nainen, seurustelisitko miehen kanssa, joka on toimistotyöntekijä
Ja koulutukseltaan amis.
Vai haluatko hienompaa?
Kommentit (58)
Amiksista huokuu sellainen tietynlainen junttius. N43
Totta kai seurustelisin, jos mies muuten olisi sopiva. Olen itsekin toimistotyöntekijä, jolla on "vain" toisen asteen koulutus. Työpaikallani on pari vastaavaa miestä, ja voisin ihan hyvin olla heistä kiinnostunut ellen olisi jo naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista yhdistelmää juurikaan ole.
Datanomi/merkonomi vaikkapa voisi täyttää ehdot. Miehelläni on amk-tutkinto ja toimistossa töissä, joten melkeinpä sama.
Eikös joku palkanlaskija merkonomi koulutuksella ole just toimistotyöntekijä amiskoulutuksella?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai seurustelisin, jos mies muuten olisi sopiva. Olen itsekin toimistotyöntekijä, jolla on "vain" toisen asteen koulutus. Työpaikallani on pari vastaavaa miestä, ja voisin ihan hyvin olla heistä kiinnostunut ellen olisi jo naimisissa.
Hetkinen. Meneekö status sen muun edelle vai ei?
Voisin seurustella, jos mies olisi muuten sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Eikös joku palkanlaskija merkonomi koulutuksella ole just toimistotyöntekijä amiskoulutuksella?
Esimerkiksi. Tosin itse olen matkailupalvelujen tuottaja koulutukseltani, vaikka olenkin toimistossa palkanlaskijana ja talouspuolella.
Outo kysymys. Mitä väliä ihmisen ammatilla on parisuhdemielessä?
Toimistotyö ei ole oikea työ. Menee samaan kastiin YouTubettajien ja infulensserien kanssa. M27
Kyllä, ammatilla ei ole niin väliä. Riittää kun tulee toimeen.
KMie oon vaan rungari. Vanhapoika ja mulla on fergu.
Vierailija kirjoitti:
Toimistotyö ei ole oikea työ. Menee samaan kastiin YouTubettajien ja infulensserien kanssa. M27
0/5 Yritä edes!
En varmasti. En ole pettäjä luonne.
Ehkä, jos olisin tarpeeksi epätoivoinen. t. melkein maisteri
Vierailija kirjoitti:
Määritelkää "toimistotyö".
Työ, jota tehdään toimistossa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, jos olisin tarpeeksi epätoivoinen. t. melkein maisteri
Sinun kanssasi ei kukaan pariudu, vaikka olisi miten epätoivoinen.
Ei tuollaista yhdistelmää juurikaan ole.