Hiustenlähtö naisella. APUA!
Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(
Kommentit (1250)
Jokaisella on omat surunsa polvilleen.
Aivan päinvastainen ajatus täällä!
Mulkku oon ja provoilen täällä päivät pitkät
En mä kelpaa naisille mä oon niin paska. Naiset ei oo ikinä mulle jutellu. Mä en vaan kelpaa kellekään. Musta on kivaa täällä nostella vanhoja kirjotuksia, kun ei mulla oo itellä mitään sanottavaa.
Kukaan ei ikinä jutellu mulle dicsossa. Eikä koulussa, eikä kotona, eikä... no mut hei eihän mulla oo töitä.
Miehillä on ihan kamalaa, kun se hiusten lähtö on niin huomattavaa. Naisista ei sentään kaljuja tule, no siinä sadan nurkilla tulee naisistakin, muttei sentään kaksikymppisenä.
Neegereillä ei lähde tukka päästä. Kannattaa siis suosia miehiä vähän kauempaa.
Syö järkevämmin ja lopeta tupakointi
Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.
Kertokaa ketkä olette saaneet hiukset kasvamaan jollain aineella, et mikä tai mitä aineita olette käyttäneet ja saaneet hyviä tuloksia?
Mitäköhän minä täällä vaahtoan ;)
Radiosta soi Phil Collinsin Another day in paradise.