Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisin lohifileestä?

Vierailija
15.11.2006 |

Olen aika tampio kalaruokien kanssa. minulla 700 gramman norjanlohifile odottamassa käsittelyä...mitä siitä kannattaisi tehdä? Onko se parempaa paistettuna vai uunissa? perunaa on paljon, ja kermaakin litra :) piti siirtyä kevyempiin ruokiin... :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunat pieniksi ja pediksi alle, kermaa ja mausteita sekaan, lohi päälle maustettuna, koko komeus uuniin.

Vierailija
2/8 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö lohi vaadi paljon pienemmän paistoajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perunat PIENIKSI :) Vaikuttaa paistoaikaan...

Vierailija
4/8 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle suolaa ja tilliä , jos löytyy valkopippuria, uuniin 200 40 minuutiksi, tarjoa keitettyjen perunoiden kera , kermaviilikastikkeen kanssa

Vierailija
5/8 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hetken päästä lohi perään.

Mä teen ihan vaan fileelle niin et laitan sen vuokaan ja sitruunapippuria (tai pippuria ja sitruunaa), vähän suolaa ja reilusti smetanaa päälle ja uuniin. TODELLA hyvää. joku sanoo ettei lohelle smetanaa kun on jo muutenkin rasvainen kala, mutta mun mielestä tosta tulee tosi hyvää. Perunoista voit sitten tehdä kiusausta ihan erikseen esim. sipulin kanssa. Tai muusia, tai ihan perunoita. Ton smetanalohen kans ei tarvii edes kastiketta kun laitat lisäksi keitettyjä tai höyrytettyjä kasviksia ja salaatttia.

Nälkä...

Vierailija
6/8 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.edellinen

Vierailija
7/8 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olis makaronilaatikko työn alla niin kävisin hakeen kaupasta lohta... -7-

Vierailija
8/8 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enköhän jotain saa aikaan.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme