Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitää vissiin hakea mies muualta kuin suomesta

Vierailija
08.01.2023 |

Tinderissä suurin osa miehistä ei tykkää minusta, minua ei muutenkaan huomioida ollenkaan. Todella passiivista toiminta nykyään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähi-idän tai Afrikan suunnalta jos haet niin aloitteellisuus on ainakin taattu.

Vierailija
2/6 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule OnlyFansiin. Minä tykkään sinusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin että muutkin naiset huomanneet saman passiivisuuden nykyään, ap

Vierailija
4/6 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Minullakin on ulkomaalais syntyinen puoliso, tosin nainen. Täällä tämä vastakkainasettelu on lähtenyt täysin lapasesta.

Vierailija
5/6 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Minullakin on ulkomaalais syntyinen puoliso, tosin nainen. Täällä tämä vastakkainasettelu on lähtenyt täysin lapasesta.

Ongelma on vain se että pidän suomalaisa miehiä kyllä komeina, mutta huomiota en saa. Ap

Vierailija
6/6 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli  suhde 22v. Ulkomalaistaustainen Mies Suomen kansallisuuden sannut yrittäjä . Vaitetavasti hän kuoli  sydis2021.Päivääkään en kadu naisena  suhdettani, vaikka sen hinta Kantasuomaliselta Suvultani on haukuminen ja syrjiminen.Kuin jäi joitain ystäviä elämästäni pois. Minun oli elämäni ja muita varten, yhteisön  tai muiden hyväksyntää en tarvitse  tulevaisuuskaan elämälleni.Kun ne kemiat kohtaa ei siinä katsota kansalisuus,maa ymm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi