Pitää vissiin hakea mies muualta kuin suomesta
Tinderissä suurin osa miehistä ei tykkää minusta, minua ei muutenkaan huomioida ollenkaan. Todella passiivista toiminta nykyään.
Kommentit (6)
Tule OnlyFansiin. Minä tykkään sinusta!
Näin että muutkin naiset huomanneet saman passiivisuuden nykyään, ap
Kannattaa. Minullakin on ulkomaalais syntyinen puoliso, tosin nainen. Täällä tämä vastakkainasettelu on lähtenyt täysin lapasesta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa. Minullakin on ulkomaalais syntyinen puoliso, tosin nainen. Täällä tämä vastakkainasettelu on lähtenyt täysin lapasesta.
Ongelma on vain se että pidän suomalaisa miehiä kyllä komeina, mutta huomiota en saa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli suhde 22v. Ulkomalaistaustainen Mies Suomen kansallisuuden sannut yrittäjä . Vaitetavasti hän kuoli sydis2021.Päivääkään en kadu naisena suhdettani, vaikka sen hinta Kantasuomaliselta Suvultani on haukuminen ja syrjiminen.Kuin jäi joitain ystäviä elämästäni pois. Minun oli elämäni ja muita varten, yhteisön tai muiden hyväksyntää en tarvitse tulevaisuuskaan elämälleni.Kun ne kemiat kohtaa ei siinä katsota kansalisuus,maa ymm.
No lähi-idän tai Afrikan suunnalta jos haet niin aloitteellisuus on ainakin taattu.