Miksei miehet ja naiset voi olla ystäviä
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen tästä loukkaantuu, mutta sanon silti: voisin olla ystävä monen naisen kanssa, jos olisi KERRAN saanut pillua heiltä. Niin kauan kun he ovat saavuttamattomia, ajatus pyörii koko ajan siinä, millaista seksi heidän kanssaan olisi. Niinpä ystävyys on mahdotonta, koska minulla on koko ajan taka-ajatuksia ja he vaistoavat sen, mikä tekee ilmapiiristä heidän kanssaan painostavan. Jos oltaisiin pantu edes kerran, tämä paine katoaisi ja voisin olla heidän seurassaan rennosti ja luontevasti eikä tarvitsisi haaveilla tai jossitella. Jos ei kerran kelpaa seksiin, niin miksi pitäisi sitten ystävyyteenkään kelvata?
Tai jos ei kerran kelpaa ystävyyteen, niin miksi pitäisi sitten paritteluunkaan kelvata?
Harvemmin ne parittelut mistään pitkästä ystävyydestä lähtee. Lukitus friendzonelle on se yleisin lopputulos ainakin naisilla ja alkavat ajatella miestä lähinnä veljenään jonka kanssa sekstaaminen olisi outoa ja ällöä.
Juuri näin. Huvittavaa että mies vinkuu että naisen pitää antaa pllua jotta hänen kanssaan voi olla ystävä eli naisen pitäisi harrastaa seksiä miehen kanssa johon hänellä on yhtä paljon seksuaalista vetoa kuin lyhtypylvääseen. Moni mies on täysin hormoniensa vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun parhaat ystäväni ovat miehiä, olleet vuosikausia. Ja olen ihan kaunis ja fiksu nainen, ei mitään ongelmaa. Ihme kysymys.
Joko valehtelet tai arvioit pieleen kauneutesi, tai miesystäväsi ovat homoja. Tai molemmat vaihtoehdot.
Onpas typerät vaihtoehdot ja olettamukset. Kaunis voi olla vaikka ei olisikaan mikään huippumalli. Mies ei ole automaattisesti homoseksuaali vaikka olisi naisen kaveri.
Ei välttämättä, mutta harva heteromies jaksaa keskustella vaatteista tai kotikatu sarjan juonenkäänteistä.
Tämä sivusta
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen tästä loukkaantuu, mutta sanon silti: voisin olla ystävä monen naisen kanssa, jos olisi KERRAN saanut pillua heiltä. Niin kauan kun he ovat saavuttamattomia, ajatus pyörii koko ajan siinä, millaista seksi heidän kanssaan olisi. Niinpä ystävyys on mahdotonta, koska minulla on koko ajan taka-ajatuksia ja he vaistoavat sen, mikä tekee ilmapiiristä heidän kanssaan painostavan. Jos oltaisiin pantu edes kerran, tämä paine katoaisi ja voisin olla heidän seurassaan rennosti ja luontevasti eikä tarvitsisi haaveilla tai jossitella. Jos ei kerran kelpaa seksiin, niin miksi pitäisi sitten ystävyyteenkään kelvata?
Tai jos ei kerran kelpaa ystävyyteen, niin miksi pitäisi sitten paritteluunkaan kelvata?
Harvemmin ne parittelut mistään pitkästä ystävyydestä lähtee. Lukitus friendzonelle on se yleisin lopputulos ainakin naisilla ja alkavat ajatella miestä lähinnä veljenään jonka kanssa sekstaaminen olisi outoa ja ällöä.
Juuri näin. Huvittavaa että mies vinkuu että naisen pitää antaa pllua jotta hänen kanssaan voi olla ystävä eli naisen pitäisi harrastaa seksiä miehen kanssa johon hänellä on yhtä paljon seksuaalista vetoa kuin lyhtypylvääseen. Moni mies on täysin hormoniensa vietävissä.
Palstamiesten totuuksia ei kannata ottaa liian vakavasti. Oikeassa elämässä naiset ja miehet voivat olla ystäviä, mutta palstamies ei ole yleensä se maailman tasapainoisin sukupuolensa edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nykyään on ikuinen sukupuolten sota, se on feminismiä.
Oletko huomannut että innokkaimmat feministit ovat niitä jotka eivät ole kauniita/hoikkia/heteroita?
Ainakin kun katsoo näitä sukupuolen tutkijoita vai mitä lie nice tutkijoita.
Kaikki naiset on feministejä nekin jotka sanovat että eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun parhaat ystäväni ovat miehiä, olleet vuosikausia. Ja olen ihan kaunis ja fiksu nainen, ei mitään ongelmaa. Ihme kysymys.
Joko valehtelet tai arvioit pieleen kauneutesi, tai miesystäväsi ovat homoja. Tai molemmat vaihtoehdot.
Onpas typerät vaihtoehdot ja olettamukset. Kaunis voi olla vaikka ei olisikaan mikään huippumalli. Mies ei ole automaattisesti homoseksuaali vaikka olisi naisen kaveri.
Ei välttämättä, mutta harva heteromies jaksaa keskustella vaatteista tai kotikatu sarjan juonenkäänteistä.
Tämä sivusta
mies54v
No kuka tuollaisista puhuu?
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole mitään järkeä. Jos miehellä on vaikka viisi naista kaverina, se on siis ihastunut niihin kaikkiin? Eikä mahdolliseen kumppaniinsa? Kuinka moneen nämä miehet oikein voi olla ihastuneet kerralla?
Ehkä kyseessä on mies joka ei kovin helposti ihastu? Silloin voisi ajatella pitää monia kauniita naisia kavereina ja sanoa kaikille naisille, ettei ole aikaa nyt kaveerata kun yksi toinen nainen ehti ensin kysyä kahvilaan. Tällöin muut naiset naiset tulevat mustasukkaiseksi ja heiltä saattaa lohjeta, jotta mies viettäisi enemmän aikaa hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sivusta
mies54v
Minulla on pari ystävänaista, joiden kanssa olen keskustellut viidentoista vuoden ajan kirjallisuudesta, musiikista ja tietokoneohjelmista. Ja ruoasta, tietysti. sisustus ja matkailu ei ole koskaan vilahtanut keskusteluissamme.
Eli bi-mies ei voi olla myöskään miesten ystävä, koska haluaa pakonomaisesti vetää niitä miehiä perseeseen heti kun mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Eli bi-mies ei voi olla myöskään miesten ystävä, koska haluaa pakonomaisesti vetää niitä miehiä perseeseen heti kun mahdollista?
Kyllä. Se on erittäin pelottavaa kun haluaa koko ajan reikää.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa kuulostaa vähän ilkeältä mutta jos seksiä ei ole luvassa niin en jaksa alkaa kaveeraamaan naisten kanssa. Eivät ole mielenkiintoista seuraa.
Ellei sitten kyseessä ole ns. poikatyttö jonka kanssa voi jutella miesten jutuista, niin eipä kyllä kauheasti herätä mielenkiintoa puhua jostain eläinsuojelusta, temppareista ja muusta naisten fanittamista jutuista. Se on aina vähän sellaista pakkopullamaista kohteliaisuuskuuntelemista.
Jos sinulla on ystäviä jotka on miehiä, niin panisivatko miehet tai seurustelisivatko he teidän kanssa jos siihen olisi mahdollisuus?
Siksi koska nainen voi kaatua miehen päälle tai toisinpäin ja "se" menee vahingossa "sinne". Tämä reaktio saa aikaan "hytkynnän".
Voi kaatua kaverin päälle ja mahdollinen puoliso voi ihmetellä kun ei pysytä pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaverihaun keskustelukanavalla ja kyllä sieläkin nämä miesten ystävystymiset tiedetään. Naisten ja etenkin jos kuvassa hyvännäköinen nainen, esittelyteksteihin tulee sattumoisin miesväeltä peukkua eli kovin halutaan olla ystäviä. Sitten eräs naimisissa oleva mieshenkilö kertoi hakevansa nimenomaan naisesta kaveria harrastuksiin. Miksiköhän ihmeessä juuri naisesta.
Monet miehet kokee sen jotenkin "homoksi" hakea miesystävää, eli ilmiselvä merkki siitä miten ollaan hakemassa kuitenkin jotain muuta kuin ystävyyttä mutta hujahtaa mallikkaasti havaintoelinten ohitse ja koetetaan uskotella muuta.
Tietenkin kaikki voivat olla kavereita keskenään. Asiassa ei ole mitään ongelmaa.
Minulla oli kerran ystävänainen. Mutta hänpä päättikin feidata minut. Tuntui, että feidaus alkoi heti, kun minusta ei ollut hänelle enää hyötyä. Ei enää koskaan ystävänaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kerran ystävänainen. Mutta hänpä päättikin feidata minut. Tuntui, että feidaus alkoi heti, kun minusta ei ollut hänelle enää hyötyä. Ei enää koskaan ystävänaisia.
Joo, naisen ihmissuhteet ovat itsekkäitä. Naiseen voi luottaa vain kun hän ihastunut tai rakastunut.
Joku sihteerisairaanhoitaja ei varmaan näe miehiä kavereina, mutta miehet on kavereita insinöörinaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sivusta
mies54v
Minulla on pari ystävänaista, joiden kanssa olen keskustellut viidentoista vuoden ajan kirjallisuudesta, musiikista ja tietokoneohjelmista. Ja ruoasta, tietysti. sisustus ja matkailu ei ole koskaan vilahtanut keskusteluissamme.
Oletkin boheemi mies. Valtaosa meistä junteista ei saa sanaakaan auki kirjallisuudesta tai jostain klassisesta musiikista.
mies54v
Joku ottaa sen kiusaamisena ja joku pelkkänä leikkimielisyytenä ja tajuaa ettei johda mihinkään vakavaan. Sitten toki jos mies alkaa vakavammin mua yrittämään, niin teen heti selväksi että nounou mulla on jo mies kenen kanssa oon onnellinen ja piste . Säästääkseni hänet sydänsuruilta