Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä edullisin nintendogs konsoli+peli-setti? ev

Vierailija
15.11.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhistuttaa kuinka paljon niihin on rahaa mennyt, meilläkin on yksittäin ostettuja pelejä jo 11 kpl..*hirvittää* Mutta on ollut mieluinen peli, suosittelen joululahjaksi tms..

Vierailija
2/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan kauhistuttaa kuinka paljon niihin on rahaa mennyt, meilläkin on yksittäin ostettuja pelejä jo 11 kpl..*hirvittää* Mutta on ollut mieluinen peli, suosittelen joululahjaksi tms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko peliä vaihtaa lennosta, siis vaihtaa peliä ja jatkaa taas myöhemmin koirapelillä. Eikös siinä koirapelissä koiraa kasvateta yms, ei sii nollaudu, ala alusta jos pelin ottaa välillä pois.

Meillä ekaluokkalainen tyttö toivoo dogs peliä joululahjaksi, on minust kamalan kallis, mutta pikkuvelikin voisi olla kiinnostunut jos voisi saada vaikka joukun muun pelin siihen välillä?

Vierailija
4/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en oikein luota huutiksen peleihin, on huonoja kokemuksia. Ennen maksan sen täyden hinnan, kun tilaan paskaa. Meillä lapset säästää itse 2/3 osaa pelin hinnasta ja me vanhemmat sponssamme lopun.

T:2

Vierailija
5/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaan 50 kpl ja varmaan miljoona ihmistä paikalla.

Hulluilla päivillä oli syksyllä ds + gogs 129 e, varmaan tulee joulun alla muuallakin tarjouksia kun nyt on toi uusi lite malli tullut, sitä on pelkkää konsolia saanut gigantista 119,-

Vierailija
6/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nintendogs oli siellä tarjolla. Nyt tuntuu hinta olevan kaikkialla 149e. Mahtaakohan siitä tulla alennuksia ennen joulua?

ap

Vierailija
7/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän vain kirja kärkkäisen tampereelta... ??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi