Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tummempia, paksumpia maissihiutaleita?

Vierailija
07.01.2023 |

Olen vuosia sitten ostanut maissihiutaleita, jotka olivat viljaisamman oloisia kuin muut. Hiutalekoko oli pienempi ja väri lähempänä ruskeaa kuin keltaista, hiutaleet olivat myös paksumpia. Jos oikein muistan, ne eivät myöskään maistuneet makeilta samalla tavalla kuin maissihiutaleet yleensä.
Tykkäsin niistä, koska ne eivät menneet heti ihan löllöiksi, kun niihin kaatoi maitoa ja jotenkin ne tuntuivat 'terveellisemmiltä' kuin perusmaissihiutaleet.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma, että olivat maissihiutaleita? Vähän tummempia täysjyvähiutaleita taitaa olla ainakin Kelloggsilla.

Vierailija
2/4 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamaikalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma, että olivat maissihiutaleita? Vähän tummempia täysjyvähiutaleita taitaa olla ainakin Kelloggsilla.

Olen lähes varma, että maissihiutaleita ne olivat. Täytyy tutkia Kelloggsin valikoima, jos niitä olisi useampaa laatua.

Vierailija
4/4 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähes varma, että maissihiutaleita ne olivat. Täytyy tutkia Kelloggsin valikoima, jos niitä olisi useampaa laatua.

Uskaltaisin väittää, että olivat kyllä noita täysjyvähiutaleita.

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/pirkka-taysjyvamuro-500g-6410405210…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme