Miltä tuntuu olla haluttu
Näin miehenä harrastin yhtä naisvaltaista lajia kuusi vuotta ja kukaan ei osoittanut kiinnostusta yhtä henkilöä laskematta, joka oli eräs opettajani. Viimeisestä kohtaamisesta on jo kaksi vuotta aikaa ja aina välillä mietin tätä naista, kun 40v syntymäpäiväni lähestyy ja poikuus on tallella.
Tämä nainen antoi minulle tuntumaa siihen, miltä tuntuu olla chad tai nainen. Minulla oli monia naispuolisia harrastuskavereita samasta harrastuksesta somekavereina ja he torppasivat keskusteluritykseni, vaikka yritin vain keskustella yhteisestä harrastuksesta. Sen sijaan tämä minusta pitänyt nainen kertoi miten hän oli itkenyt luettuani yksinkertaisia viestejäni, laitteli sydämiä ja kehui luonneominaisuuksiani...käytökseni oli tasan tarkkaan samanlaista jokaista kohtaan. Ainut ero oli siinä, että tämä yksi nainen ilmeisesti piti ulkonäöstäni ja halusi mm.venytellä kanssani ja muutenkin otti fyysisesti kontaktia. Hän oli kylläkin varattu, joten en uskaltanut vastata hänen "aloitteisiinsa".
Aina välillä tyydyttäessä itseäni kuvittelen hänet läheisyyteni ja sitä intoa, millä hän katsoisi, koskettaisi ja puhuisi minulle. Olen tämän myötä uskaltanut fantasioida vähän rohkeammin itsestäni katseen kohteena eikä vain miehenä, jolle annetaan käyttöoikeus kumppanin vartaloon tai palkitaan seksillä hyvästä käytöksestä. Olen myös kuvitellut itseni voimaannuttamassa häntä tekemällä samoin hänelle, hänen hyvällä tavalla sotkuisia hiuksia, punottavia kasvoja, persoonallisia ilmeitä orgasmin hetkellä ynnä muuta...antautumista hetken vietäväksi ja kumppanille, joka viehättävistä ominaisuuksistaan huolimatta haluaisi ja tarvitsisi rohkaisua ja sitä kautta saisi vielä enemmän; kumpikin näkisi tuon tarpeen ja taustan toisen silmissä ja tuo hiljainen ymmärrys auttaisi ylittämään esteet sen suhteen, mitä he eivät tietäisi tai ymmärtäisi toisissaan.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Kun synnyt tytöksi, olet seksuaalista riistaa lapsesta saakka.
Olin 6-vuotias kun minua ensimmäisen kerran pari vuotta vanhempaa poikaa yritti seksuaalisesti hyväksikäyttää. 11 kun ensimmäisen kerran aikuinen mies lähestyi seksuaalisesti. Vasta joskus yli 20-vuotiaana koin ensimmäistä kertaa tasavertaista seksuaalista halua ja tilanteen jossa minua ei yritetty käyttää hyväksi vaan minunkin halullani oli väliä.
En todellakaan olisi kateellinen siitä miten naisia "halutaan".
Työelämässä myös hyväksikäytetään miesten fyysistä voimaa teettämällä vaaralliset ja raskaat hommat miehillä näennäisesti tasa-arvoisissa työpaikoissa, mutta on silti parempi olla vahva kuin heikko (parempi olla haluttu kuin näkymätön). Sen suuremmin tasa-arvotaistelua en aio tässä ketjussa käydä.
-Ap-
Kun synnyt tytöksi, olet seksuaalista riistaa lapsesta saakka.
Olin 6-vuotias kun minua ensimmäisen kerran pari vuotta vanhempaa poikaa yritti seksuaalisesti hyväksikäyttää. 11 kun ensimmäisen kerran aikuinen mies lähestyi seksuaalisesti. Vasta joskus yli 20-vuotiaana koin ensimmäistä kertaa tasavertaista seksuaalista halua ja tilanteen jossa minua ei yritetty käyttää hyväksi vaan minunkin halullani oli väliä.
En todellakaan olisi kateellinen siitä miten naisia "halutaan".